خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در هفته 21‌ام فوتبال جزیره رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401

منچسترسیتی پپ که این روزها با بحران خط دفاع مواجه شده، همچنان با ستارگان پرشماری که دارد اصلی‌ترین گزینه قهرمانی در تمام جام‌ها به نظر می‌رسد. سیتی در حال حاضر با 42 امتیاز در رده دوم جدول است و ولورهمپتون با 17 امتیاز در رده 17ام جدول قرار دارد.

من سیتی در 5 بازی آخر خود دو برد برابر چلسی و 1 برد برابر تاتنهام، دو باخت هم برابر ساوتهمپتون و من یونایتد کسب کرده است. ولورهمپتون اما در 5 بازی آخر خود 2 شکست، دو تساوی و تنها یک برد کسب کرده است.

در تقابل‌های رو در روی تیم‌ها در سالیان اخیر، 11 برد برای من سیتی و 4 برد برای ولورهمپتون ثبت شده است. 1 بازی هم مساوی شده است. گفتنی است که هر 5 تقابل آخر دو تیم را سیتی پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون 2 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا