خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جنجال «نوه‌ لاکچری‌بازِ عسگراولادی»

فرزند عسگراولادی: این فرد نسبتی با ما ندارد

از صبح دیروز تصاويري از یک جوان با نام «بهادر عسگراولادی» در اینستاگرام، در فضاي مجازي منتشر شده كه برخی سایت‌‌ها او را نوه عسگراولادی معرفي كرده‌اند و نوشته‌اند او در خارج کشور زندگی لاکچری دارد. در اين تصاوير دختران نیمه‌برهنه‌اي در كنار او ديده مي‌شوند.

در اين رابطه «مریم عسگراولادی» يكي از فرزندان آن مرحوم اسدالله عسگراولادی در تماس با سايت بهارنيوز اعلام كرده كه چنين فردي هيچ نسبتي با خانواده ما ندارد:‌«ما كلا 5 برادر و خواهر هستيم كه همگي به همراه فرزندانمان در ايران زندگي مي‌كنيم».

وي ادامه داد: حتی در بین نوه های عموهایم نیز چنین فردی با این مشخصات وجود ندارد و نهایتا فرد مذکور تشابه فامیلی با خانواده ما دارد و اين يك اقدام غيراخلاقي عليه خانواده ما است.

او در پایان از سايت‌ها و كانال‌هايي كه اقدام به انتشار اين تصاوير و نسبت دادن آن با خانواده‌هاي عسگراولادي كرده‌اند، خواست نسبت به حذف و اصلاح خبر اقدام نمايند.

اسدالله عسگراولادی تاجر و بازرگان معروف ایرانی و رییس اتاق بازرگانی ایران و چین، هفته گذشته پس از یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جالبه همه جا زدند سایت شما اولین بار این خبر کذب را منتشر کرده است و حالا فکر کردید با یک تکذیب می توانید آن را ماست مالی کنید و این قوانین دنیایی سر پل صراط جواب می دهد چگونه می خواهید از ایشان حلالیت بگیرید

    1. توضیح: فقط این تکذیبیه در انصاف نیوز منتشر شده و روز گذشته چیزی در این باره منتشر نکرده بودیم

      1. لااقل حالا که تکذیب شده عنوان خبر رو تغییر بدید. «نوه لاکچری باز» رو از تو عنوان خبر بردارید. فکر میکنم اخلاقی تر و اسلامی تر باشه.

  2. بنده این خانواده را می‌شناسم و با آنها رفت و آمد دارم.
    این خانواده از بزرگترین خيران مدرسه ساز و کلینیک ساز بوده و هستند و در حال حاضر مهندس پرهام عسگر اولادی پسر ارشد مرحوم شادروان حاج اسدالله عسگراولادی جانشین ایشان هستند و اداره امور را در دست گرفته اند.
    ایشان نیز سلطان صادرات در کشور هستند و از خیرین بزرگ شهر تهران هستند.
    در جواب آن سوال باید اعلام کنم که آن پسر که در عکس دیده می‌شود هیچ نسبتی با این خانواده ندارد و تمام این شایعه پراکنی ها به دلیل ثروت زیاد و کلان این خانواده هست و دلیلش اینه که رتبه اول ثروتمندترین افراد ایرانی رو به خودشون اختصاص دادن و ماشاالله خیلی مال و ثروت و ملک و املاک دارند.یک شرکت واردات صادرات به نام شرکت تجاری حساس دارند که سالیانه بیش از ۵۰۰میلیون دلار گردش مالی آن شرکت آست.
    این ها شایعه است و می‌خواهند به محبوبیت و اسم و اعتبار و آبروی این خانواده لطمه بزنند.
    نباید باور کرد این افتراها و شایعات رو.

    3
    1
    1. … اينا خير نبودن و مجبور بودن اينكار رو بكنن … خواستي شمارت رو بزار بهت زنگ بزنم،اين حق كارمنداش رو به زور و نصفه و نيمه ميداد،ظاهر و ديدي تو،اصل قضيه جلوي چشم ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا