خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازپرسی از خبرنگار با شکایت دانشگاه تهران

خبرنگار انصاف نیوز به دلیل شکایت دانشگاه تهران از او در دادسرای فرهنگ و رسانه بازپرسی حاضر شد و پس از بازپرسی با کفالت آزاد شد.

دانشگاه تهران برای گزارشی با تیتر «آیا پذیرش دانشجویان دکترا رانتی شد؟»  از مدیر مسوول و همچنین خبرنگار تهیه کننده‌ی گزارش شکایت کرده بود. مدیر مسوول این پایگاه خبری دو هفته پیش بازپرسی شده بود.

هرچند با پیشنهاد بازپرس پرونده و قرار شده بود که گزارش مذکور حذف شود، دانشگاه جوابیه بدهد و منتشر شود اما همچنان روند پرونده ادامه دارد.

خردادماه بود که گزارش اولیه در انصاف نیوز منتشر شد. فردای آن روز در تماس تلفنی ناشناس، دو گزینه‌ی حذف خبر یا شکایت مطرح شد اما در نهایت وعده‌ی جوابیه داده شد. جوابیه ارسال نشد تا اینکه در ابتدای ماه جاری احضاریه‌ای برای مدیرمسوول سایت ارسال شد و به دنبال آن حالا شکایت از خبرنگار فعال شده است.

توییت‌های مدیر مسوول

علی اصغر شفیعیان مدیر مسوول انصاف نیوز امروز پس از جلسه‌ی بازپرسی از خبرنگار این رسانه در توییتر نوشت:

۱. دیروز یکی با موبایلم تماس گرفت: «چرا خبرنگار نیامده؟! حکم جلب صادر شده. سریع بیاید». امروز رفتیم، حکم جلبی در کار نبود. پرسیدم گفتند تماسی نداشتیم. خب سالهاست دادسرای فرهنگ و رسانه پرونده دارم و ادبیات‌شان را می‌شناسم. برخودشان محترمانه است همیشه. لذا پیدا کنید پرتقال فروش را

۲. صبح با زهرا منصوری به دادسرا رفتم، بازپرسی شد و حالا با کفالت آزاد است. خودم به عنوان مدیر مسوول دو هفته پیش بازپرسی شده بودم و او به عنوان خبرنگار امروز. برای همان شکایت همزمان دانشگاه تهران

۳. دانشگاه تهران در این پرونده شان خود را نشان داد به لحاظ مدیریت. خوب شد آقای نیلی وزیر نشد. شکایت از رسانه‌ها مثل نقل و نبات شده اما این یکی عجیب بود، همزمان برای یک گزارش. البته در زمان ریاست فرهاد رهبر هم یک بار برای یک گزارش هم خود دانشگاه و هم شخص معاون شکایت کرده بودند!

روایتی از شکایت عجیب دانشگاه تهران از یک سایت خبری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا