خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لایو مهدی صدرالساداتی درباره حوادث اخیر

مهدی صدرالساداتی روحانی معروف، چهارشنبه شی در لایو اینستاگرام خود در گفتگویی ویدیویی با حسن شمشادی از خبرنگاران صداوسیما درباره‌ی مخفی شدن خود و برادرش توضیحاتی داد.

او برادرش چند هفته پیش پس از بی خبری چند روزه در اطلاعیه‌ای گفتند که خودشان گوشی موبایل‌شان را خاموش کرده بودند تا کسی از آنها خبر نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شمشادی از صدرالساداتی پرسید که آیا به خواسته‌ی آقای غفاری (استاد عرفان برادران صدرالساداتی) دست به این کار زده بودند، که صدرالساداتی با تکذیب آن گفت: کسانی که این ادعا را مطرح کردند در دو سال گذشته پدر ما را در آوردند و در مساجد قم کاملا شبنامه علیه ما و آقای غفاری صادر کردند و شکایت‌هایی که ما در تمام این مدت انجام دادیم اصلا پیگیری خاصی صورت نگرفت.

صدراساداتی ادعا کرد که در آن روز وقتی موبایلش خاموش بوده فرد دیگری وارد تلگرامش شده، گوشی او هک شده در حالی که در آن مدت «من اصلا گوشی را روشن نکردم».

او اما درباره‌ی استوری اول خود در جلوی تابلوی کیاسر گفت: در ارتباط با استوری منتشر شده ابتدا تحت فشار خیلی زیاد بودم. گوشی را روشن کردم پیام‌های اینستگرام را چک کردم. خیلی دروغ‌هایی از سوی طیف‌های سیاسی بود و اولین چیزی که به ذهن من رسید در ابتدا با مشورت برادرم جلوی تابلو کیاسر ایستادیم و این استوری را منتشر کردیم که اشتباه من اینجا بود که باید مردم را ابتدا آرام می‌کردم، بعد اطلاع رسانی می‌کردم. اما فردای آن روز به صورت اینترنتی با خط ایرانسل خودم تماس‌هایی با خانواده گرفتم.

مهدی صدرالساداتی همچنین گفت: خود برادرم این پیشنهاد را داد که به جنوب نرویم و جای دیگر برویم و بیانیه را آنطور اطلاع رسانی کنیم. او گفت من یک چیزی را می‌نویسم و شما این را در صفحه‌ی خود پخش کنید و مسوولیت همه‌ی اتفاقات را من به عهده می‌گیرم. من هیچ اطلاعی از اتفاقاتی که قرار بود بیافتد نداشتم.

او در پاسخ به شمشادی درباره‌ی دیدار سال گذشته با رهبری و اینکه خصوصی بوده یا عمومی، گفت که اوایل سال 97 با رهبری دیدار کرده‌اند اما دیدار حدود 60 الی 70 نفره بوده است، البته به گفته‌ی او این دیدار «قبل این جریان عدالتخواهی بوده». عدالتخواهی نام جریانی در میان اصولگرایان است که در سال اخیر دست به افشاگری‌هایی زده است.

او گفت که برادرش – روح الله، عضو مجلس خبرگان رهبری – در جلسات حرف هم زده اما «صحبت‌های مهم را در نامه می‌نوشتند و به دفتر بیت می‌دادند و اینکه انتقادات مطرح شده درباره‌ی اهالی بیت بوده. نامه‌هایی که نوشتند خواستار این بودند که فقط اعلام وصول کنند اما نتیجه‌ای تا به امروز حاصل نشده است».

صدرالساداتی در پاسخ به این سوال که آیا برادرش در اجلاس مجلس خبرگان شرکت خواهد کرد؟، گفت تا به امروز هیچ تماسی برای حضور در این جلسه گرفته نشده است.

او گفت که برادرش قبلا با آقای جنتی دبیر شورای نگهبان درباره‌ی مشکلاتی که به نظرش می‌رسیده حرف زده است.

صدرالساداتی در پاسخ به شمشادی که پرسید «قبول دارید که این اتفاق به جریان عدالت خواهی ضربه زد؟» گفت: من یادم نمیاد که گفته باشم عدالتخواه هستم و دنبال این سمت هم نرفتم و من یک منتقد هستم و نقدها را به صورت رک و راست اعلام کردم. اما در رابطه اخیر بله قبول دارم که ضربه زد ولی اصل مطلب یک افرادی بودند که می‌خواستند ما را در مقابل آقای رئیسی قرار بدهند و ما رو از چشم او بندازند. من دست آقای رئیسی را برای دستگیری طبری می‌بوسم.

بررسی ماجرای صدرالساداتی‌ها: از انتخابات خبرگان تا غیبت

انتقاد میلاد گودرزی به صدرالساداتی: چه می‌کنید؟!

 

گزارش فارس، ایسنا، تسنیم و کیهان از ماجرای صدرالساداتی

 

بیانیه‌ی زنده صدرالساداتی: خودمان موبایل را خاموش کردیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا