خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد نماینده بناب از نحوه اداره جلسه امروز مجلس

نماینده‌ی مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام برخی از نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس برای جلوگیری از ادامه نطق علی مطهری گفت: البته من کار آقای مطهری را رد یا تایید نمی‌کنم، اما مجلس آزاد است که نظراتش را ارائه کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد باقری در جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقی که امروز در مجلس افتاد در شان مجلس نبود. به نظر می‌رسد باید در کشور سعه صدر وجود داشته باشد و اخلاق اسلامی بخصوص در هفته وحدت مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: کاری که توسط برخی از نمایندگان انجام شد کار غیر اخلاقی بود. البته من کار آقای مطهری را هم تایید و یا رد نمی کنم ولی مجلس آزاد است و می‌تواند نظرات خود را ارائه کند. اگر در یک ماه گذشته نطق‌های انجام شده در مجلس را ببینیم به خصوص نطق‌های طرف مقابل درباره‌ی اتفاقات سال ۸۸ و سوالات کریمی قدوسی از ظریف که مطالبی خلاف مصالح نظام و کشور بیان کرد و سیستم را به طور کلی زیر سوال برد دیدیم که عکس العملی به آن نشان داده نشد. البته افراط افراط می‌آورد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و آزادی بیان در جلسه امروز مجلس خدشه‌دار شده یادآور شد: من معتقدم می‌شد جلسه علنی امروز مجلس را بهتر از این اداره کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا