خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار عکسی حاشیه‌ساز از جاستین ترودو

انتشار عکسی از «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا با شمایل “علاالدین” که البته به سال ۲۰۰۱ و دوران معلمی وی باز می‌گردد، جاستین ترودو را وادار به عذرخواهی کرد. این تصویر می‌تواند ضربه بدی به مبارزات انتخاباتی او به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فیگارو، در این تصویر نخست‌وزیر کانادا با صورت دستان و گردنی سیاه لباسی به شکل علاءالدین بر تن دارد. این تصویر که مجله تایمز منتشر کرده به دوران معلمی ترودو و ۲۹ سالگی او بازمی‌گردد.

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در واکنش به انتشار این تصویر گفت:عمیقا متاسفم و عذرخواهی می‌کنم، جدا از این کار متاسفم. باید شناخت بهتری می‌داشتم.

جاستین ترودو

ترودو در کنفرانس خبری ضمن رد استعفا گفت: نباید این کار را انجام می‌دادم در آن زمان این کار اصلا به نظرم نژادپرستانه نبود اما اکنون فکر می‌کنم کاری نژادپرستانه است.

او افزود: در سال ۲۰۰۱ زمانیکه در ونکوور معلم بودم در شب جشن مدرسه شرکت کردم تم آن شب ” شب عربی” بود من لباس علاءالدین را پوشیدم. نباید این کار را می‌کردم. باید شناخت بهتری می‌داشتم . واقعا متاسفم.

رقبای سیاسی ترودو از این شرایط برای انتقاد و حمله به نخست‌وزیر استفاده کرده و را به باد انتقاد گرفته و حتی خواهان استعفای او شده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا