خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جانباز شیمیایی: رییس جمهور عزیز! تدبیر کنید

جانبازی شیمیایی که در سه ماه اخیر در چندین ایمیل به انصاف نیوز، از بلاتکلیفی وضعیت درمانی جانبازان شیمیایی شاغل گلایه کرده است، در یادداشتی جدید نوشت:
«سلام، ما زیاران چشم یاری داشتیم. بنده تا کنون بیش از 10 نامه و صدها ایمیل برای شما معاون اول و معاون راهبردی و رییس بنیاد شهید و وزیر بهداشت فرستاده ام، دریغ از یک جمله پاسخگویی.
از اول سال درمان جانبازان شاغل بلاتکلیف است و هیچیک از مسوولان پاسخگو نیست.
ما از مجلس دلواپس خیلی توقع نداریم چرا که این بلا را از سال 90 بر سر ما نازل کرده است و تازه خودشان را ایثارگر و از ما هم می دانند، دلواپس همه چیز هستند، الا مشکلات مردم و ایثارگران.
آقای روحانی! ما را دریابید که زخم های کهنه ی جنگ مثل خود ما صبور نیستند و بیرحمانه بر ما می تازند، با آمدن شما بارقه ای از امید در دل مردم روشن شده است.
می دانم دلواپسان سنگ اندازی می کنند، می دانم خزانه ی خالی تحویل گرفتید و می دانم ویرانه تحویل شما دادند و باز هم می دانم کاسبان تحریم هر روز کابوس توافق می بینند (مانند رژیم صهیونیست).
تقاضا دارم اگر دستگاه ها بودجه ندارند شفاف بگویند، ما صبوریم، ولی اگر از بودجه ی همایش ها و ریخت و پاش های دیگر بزنند برای داروی چند ایثارگر هم بودجه خواهند داشت:.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا