خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیبیه ی معاونان موسسه نشر آثار امام به حمید روحانی

در پی ادعاهای اخیر حجت الاسلام و المسلمین حمید روحانی در گفتگو با خبرگزاری فارس در باره ی موسسه ی تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، معاونان این موسسه در نامه‌ای خطاب به حمید روحانی، ادعاهای او را تکذیب کرده اند.

به گزارش انصاف نیوز، یکی از موارد ادعایی حمید روحانی، حضور و عضویت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری در موسسه ی تنظیم و نشر آثار امام خمینی است که توسط معاونان این موسسه ضمن یادآوری جایگاه او در نهضت امام، عضویت و یا حضورش در موسسه تکذیب شده است.

متن این نامه که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی، معاون پژوهشی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مقدم معاون بین الملل و حجت الاسلام و المسلمین معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام رسیده، به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حمید روحانی

سلام علیکم

برخی از خبرگزاری‌­ها و روزنامه ها از قول جنابعالی مطلبی منتشر کرده است که طی آن، جنابعالی به حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای عبدالله نوری در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) شدیداً انتقاد کرده­ اید. اینجانبان ضمن احترام به آقای عبدالله نوری که از یاران حضرت امام بوده و نمایندگی ایشان را در جهاد و سپاه بر عهده داشته اند، اعلام می­ داریم نه تنها ایشان در این موسسه عضویت ندارند، بلکه ما که سال ها است در سمت معاونت موسسه مشغول خدمتیم ایشان را در جلسات رسمی و کارگروه های مشورتی حتی یک بار هم ندیده ایم گرچه این موسسه آمادگی کامل برای استفاده از نظرات و پیشنهادات همه گروه ها و اشخاص وفادار به انقلاب را دارد. جناب آقای روحانی، شما که همواره ادعاها و سخنان خود را مستند می­ دانید آیا صحیح است که چنین امر غیرواقعی را به موسسه نسبت دهید؟ و کماکان این پرسش جدی مطرح است که آیا سایر مواردی که از جانب شما در این گفتگو و بعضاً  اظهارنظرهای دیگرتان، خطاب به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بیان شده به همین اندازه موثق و مستند است؟

محمدرضا حشمتی، معاون فرهنگی و هنری
محمد علی خسروی،  معاون پژوهشی
محمد مقدم، معاون امور بین­ الملل

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا