خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس نیمه‌شب رییس‌جمهور روحانی با وزیر کشور

رییس جمهور روحانی در تماسی تلفنی با وزیر کشور دستورات لازم در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

گفتنی است به دنبال وقوع زلزله در غرب کشور جلسه ستاد مدیریت بحران به ریاست وزیر کشور تشکیل شد.

وزیر کشور در این جلسه با تماس با مسئولان اجرائی ذیربط و استانداران استان‌های غرب کشور هماهنگی‌های لازم را به منظور امداد رسانی سریع انجام داد و از هموطنان خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی با هدایت عوامل اجرائی به کمک هوطنان بپردازند.

وزیر کشور تاکید کرد: وضعیت در تمامی مناطق تحت کنترل بوده و جای هیچ گونه نگرانی از جهت تامین منابع سوختی و غذائی وجود ندارد. استان های همجوار هم برای کمک رسانی در آماده باش کامل باشند.


در دستور حجت الاسلام حسن روحانی به معاون اول رییس جمهور نیز آمده است: پیرو دستوراتی که شب گذشته برای بسیج تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده به وزیر محترم کشور داده شده؛ ضروری است با توجه به وسعت این حادثه دردناک که متاسفانه به از دست دادن و یا مصدومیت تعداد زیادی از هموطنان عزیز بویژه در استان کرمانشاه منجر شد، جنابعالی ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهادهای عمومی، نظامی و تشکل های مردمی را در این جهت بسیج نمایید.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا