خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از برخورد نامناسب با خانواده‌ها بیرون از استادیوم آزادی

مجید فراهانی گفت: متاسفانه در دیدار گذشته تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا، شاهد برخوردهای ناصحیح و خشن با خانواده‌ها در محوطه بیرونی استودیوم آزادی بودیم؛ به نحوی که برخوردهای فیزیکی انتظامی، فضای بسیار بدی قبل از بازی ایجاد کرده بود که خوشبختانه و نهایتا با دخالت ریاست محترم جمهوری و ورود خانواده‌ها به استادیوم این موضوع خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فرهانی صبح امروز (سوم تیرماه) در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر در  تذکر پیش از دستور خود از نحوه رفتار با خانواده‌ها در بیرون از استودیوم آزادی انتقاد کرد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران_اسپانیا در  استودیوم آزادی گفت: در شرایطی که ابر و باد و مه و خورشید در کار هستند تا در جامعه ناامیدی پمپاژ کنند و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، زمینه نا آرامی و تشنج توده‌ای را در جامعه ایجاد کنند و از سوی دیگر نخبگان ناامید از تحول و تشویق به مهاجرت می‌کنند، بسیار مهم است که مقامات مسئول با ایجاد امید و نشاط در جامعه، تحول‌های شادی آفرین در جامعه را تشویق کنند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد: جام جهانی فوتبال مهمترین واقعه ورزشی است و بسیار پر مخاطب است؛ از این رو پربیننده‌ترین رویداد جمعی به شمار می‌رود. کشورهای شرکت‌کننده در این جام برای انسجام و یکپارچگی کشورشان از این رویداد استفاده می‌کنند تا خوشحالی و شادی و نهایتا هیجان ناشی از برد و باخت را زمینه‌ای برای گسترش نشاط و شادی در جامعه کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در دیدار گذشته تیم ملی فوتبال مقابل اسپانیا، شاهد برخوردهای ناصحیح و خشن با خانواده‌ها در محوطه بیرونی استودیوم آزادی بودیم؛ به نحوی که برخوردهای فیزیکی انتظامی، فضای بسیار بدی قبل از بازی ایجاد کرده بود که خوشبختانه و نهایتا با دخالت ریاست محترم جمهوری و ورود خانواده‌ها به استادیوم این موضوع خاتمه یافت.

این عضو شورای شهر تهران افزود: یکی از موضوعات مهم که تحولی در جامعه به شمار می‌رود و نقش خوبی در تحول اجتماعی و شادی بخش دارد همین موضوع است که امیدوارم با تجدیدنظر و تغییر رویه گذشته از این پس شاهد حضور مثمرثمر و شادی‌آفرین خانواده‌ها به خصوص در فضاهای ورزشی و استادیوم آزادی و شیرودی باشیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا