خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فتاح: در بنیاد مستضعفان وظیفه داریم حق را به حق دار برسانیم

«سیدپرویز فتاح»، رییس بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان وظیفه داریم حق را به حق دار برسانیم.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح روز گذشته (پنجشنبه) در مراسم اهدا 500 فقره املاک علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وظیفه بنیاد مستضعفان تنها رسیدگی به ملک و املاک نیست بلکه در رونق تولید هم به چرخه تولید کمک رسانی می کند.

وی با اشاره به بازدید خود از مجتمع دامپروری قیام وابسته به بنیاد مستضعفان، ادامه داد: این واحد با 10 هزار راس دام تاثیر بسزایی در تامین لبنیات استان و کشور دارد و در منطقه نمونه است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: موافقت شد 500 قطعه از زمین هایی که بنیاد در آن سهیم بود، به نیازمندان شهر واگذار شود و باید گفت این اقدام برای مستضعفین اقدام آن چنان مهمی نبوده است، چراکه در بنیاد مستضعفان وظیفه داریم حق را به حق دار برسانیم.

وی یادآور شد: اصفهان شهر خرازی‌ها، همت‌ها و حججی‌ها است و مردم بسیار خوبی دارد که باید به آنان ادای دین و نیازمندان این شهر را تکریم کرد و امانتی که در دست داریم را به مردم مستضعف این شهر تقدیم کنیم.

فتاح با اشاره به آیه‌ای از قرآن که امانت باید به اهلش سپرده شود، گفت: اقدامی که امروز صورت می‌گیرد دقیقا مصداق بارز قرآن است که می‌توان با ادامه دادن آن، در راه قرآن قدم برداریم.

وی در خصوص آمار واگذاری‌ها، گفت: تعداد واگذاری زمین طی پنج سال شامل زمین کشاورزی و مسکونی، ۸۴۵۰۰ قطعه است که 90 درصد این واگذاری رایگان است و امروز در اصفهان ۱۱ هکتار زمین به ارزش ۲۹ میلیارد تومان به مستضعفین اهدا می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور آرامش و امنیت حاکم در کشور را مدیون پشتیبانی مردم از انقلاب و رهبری دانست و تصریح کرد: تلاش مسئولان باید در جهت رفاه مردم باشد تا قسمتی از زحماتی که مردم برای این کشور و انقلاب کشیده‌اند، جبران شود؛ برای مثال مردم اصفهان شهدای زیادی تقدیم این مرز و بوم کرده‌اند و حضور مردم در صحنه‌های انقلابی و عمل به دستورات انقلاب می‌تواند سبب پایداری انقلاب شود.

وی در پایان تاکید کرد: باید مردمی عمل کنیم و مردم را درک کنیم و گره از کار مردم باز کنیم، چراکه آنان جوانان خود را در راه انقلاب داده‌اند و همواره در مقابل حملات اقتصادی دشمن مقاومت کرده و بردباری خود را از دست نداده‌اند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا