خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد از «حرکات رذیلانه و غیراخلاقی» علیه سلحشوری و مطهری

محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید از تضعیف مجلس و تخریب علی مطهری و پروانه سلحشوری انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در سکوت مراجع مسوول، این جریان بسترساز حرکات رذیلانه و غیراخلاقی در فضای مجازی شده و به انتشار اخباری غیر واقعی و اتهام‌پراکنی می پردازد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امروز جریانی دانسته و یا ندانسته، درصدد تضعیف مجلس خصوصا آقای مطهری و خانم سلحشوری و نمایندگانی است که در دفاع از حقوق مردم و کنار زدن پرده از سناریوسازی‌ها با هدف بهره برداری سیاسی و جناحی از هیچ‌ روشنگری فروگذار نمی‌ کنند.

تابش تصریح کرد: متاسفانه در سکوت مراجع مسوول، این جریان بسترساز حرکات رذیلانه و غیراخلاقی در فضای مجازی شده و به انتشار اخباری غیر واقعی و اتهام‌پراکنی می پردازد.

وی گفت: از نظر افکار عمومی این شیوه تاریخ مصرف گذشته و غیر اخلاقی، محکوم به شکست است و جز آشکار کردن ابعاد جدیدی از سناریوهایی که مطهری و سلحشوری درپی افشای آن هستند، تاثیری ندارد.

نایب رییس فراکسیون امید خطاب به رئیس قوه قضاییه یادآور شد: با بهره گیری از تجارب پیشینیان که با اغماض از کنار این موضوعات گذشتند و دود آن عاقبت به چشم خودشان رفت، با قاطعیت مقابل تخریب کنندگان مجلس بایستید.

وی تاکید کرد: باید دستگاههای مسوول با این حرکات خارج از قانون که مجلس و نمایندگان‌ آن را به عنوان رکن رکین نظام، نشانه گرفته و اخلاق و فضیلتها را درجامعه منکوب می کند و به ترور شخصیت افراد می پردازد قاطعانه برخورد کنند.

تابش با تاکید بر این نکته که حفظ جایگاه مجلس نزد افکار عمومی متاثر از عملکرد همه نمایندگان است، گفت: باید در کردار و رفتار و گفتار به نحوی عمل کنیم، که جامعه از ما انتظار دارد. که تقریبا قاطبه نمایندگان بر این منوال عمل می کنند.

وی افزود: اگر تشخیص یا تحلیل یک نماینده در دفاع از حقوق مردم که در حیطه مسئولیت نمایندگی است، بر خلاف نظر یک گروه بود، نباید بر وی تاخت و با حربه های غیراخلاقی وی را منکوب کرد و مقامات مسئول نیز نباید سکوت کنند.

تابش افزود: فراکسیون امید نیز در خصوص ابعاد و اهداف این جریان تخریبی نشستی خواهد داشت و دفاع از مجلس و همکاران نماینده را جزیی از وظایف خویش می‌داند.

وی گفت‌: انتظار است روسای محترم قوه قضاییه و به ویژه مجلس نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اساسا کلمات وعباراتی دیگرباقی نمانده که معنای رذالت ودنائت را درباره چنین اشقیایی توصیف کند….صدرتا ذیلشان همینند ولی با اسامی مختلف…من دیروز گفتم خاک برسر چنین رسانه هایی…..ولی اینرا بازهم میخواهم بپرسم به چنین رسانه هایی ملی ویا اشخاصیکه صندلی های خانه ملت را اشغال کرده اند ان مجلس را چه بنامم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اری راست گفت به جوانان میدان داده است…..جوانانی بی هویت که تحت فلان باشگاه گردهم امده اند…..اشخاصی مثل خودش….

  2. حرکت رذیلانه حرکات شخص شما و اون دو نفری است که از شون دفاع میکنی.
    علی مطهری که کپی پسر نوح است .
    دیگه زمان بازی با کلمات و احساسات تموم شده

  3. وقتی کسی هر چه لایق خودش بود را بار ملت کرد و آخرش هم گفت بروید به جهنم شما توی کدام سوراخ بودی؟؟

  4. مجلسی که عده ای دزدوخائن که فقط به فکرخیانت به مملکت وتصویب برنامه هایی نظیربرجام ننگین ،سند۲۰۳۰،FATFورضایتمندی آمریکاواروپاجهت گرفتن گرینت کارت وپرکردن جیبشان وفرستادن خانواده به اروپاوآمریکاجهت خوشگذرانی این مجلس بایدتعطیل شود

    1. تو متوهم با جهالت هایتان وایضا ساده لوحی شما وامثالتان چنین…را برکشیده اید…..مگراین مجلی ماحصل همان…….نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا