خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معروف: فدراسیون‌ والیبال بی در و پیکر است

«سعید معروف»، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از وضعیت فدراسیون والیبال انتقاد کرد و گفت: به قدری فدراسیون والیبال بی در و پیکر است که نباید از آن انتظار ارائه راهکار برای آرامش تیم‌ ملی داشت.

به گزارش ایسنا، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از برد 3-1 مقابل تیم کره جنوبی در نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ ایران، اظهار کرد: همیشه بازی نیمه‌نهایی سخت است. استرس باخت و فشار بازی روی بازیکنان وجود دارد چرا که شانس هر دو طرف برای پیروزی یکی است. ست اول را باختیم اما به بازی برگشتیم‌ و تجربه بازیکنان باعث شد کم اشتباه بازی کنیم.

او تاکید کرد: روز خوب ایران نبود اما به برتری رسیدیم.

معروف در مورد دو تیم ژاپن و استرالیا نیز گفت: شناخت از هر دو تیم برای ما وجود دارد و هر دو تیم شانس برد را در بازی امشب دارند، ایران در آسیا تیم قدرتمندی است و همه این تیم‌ها با انگیزه‌ بالا به مصاف ایران می‌آیند. برای ما بهتر است که در فینال استرالیا را ببریم چون یک بار هم به آن‌ها باخته‌ایم و دوست داریم شکست را جبران کنیم. البته قدرت ژاپن‌ و استرالیا یکی است و مقابل آن‌ها باید با قدرت بازی‌ کرد.

کاپیتان تیم والیبال ایران در مورد شرایط فدراسیون والیبال برای ارائه راهکار جهت آرامش بخشیدن به تیم ملی گفت: راهکاری نیست، فدراسیون والیبال به قدری بی در و پیکر است که نباید چنین انتظاراتی داشت. جنگ بر سر صندلی ریاست و همه دنبال پوزیشن هستند. می‌خواهیم به مسابقات جام‌جهامی برویم اما رئیس نداریم. از چنین فدراسیون بی در و پیکری نباید راهکار خواست.

او تاکید کرد: همه بازیکنان تحت فشار هستند و تنها بازیکنان و کادرفنی تلاش می‌کنند. کسی به فکر تیم‌ ملی نیست و نباید انتظار راهکار داشت. حرف زیاد است و در این مورد می‌توانم سه ساعت حف بزنم اما کسی به فکر نیست. مجبوریم سرها را پایین انداخته و اگر بردیم نوش جان بازیکنان و اگر باختیم فدای سرشان. تا الان هم بدون هیچ‌ چشم داشتی بازی کرده‌ایم و این شعار نیست. تنها به عشق مردم ایران بازی می‌کنیم.

معروف گفت: فدراسیون والیبال هرکی به هرکی است و کسی به فکر نیست، بازیکنان تلاش می‌کنند، اگر بردند و قهرمان شدیم نوش‌جانشان و اگر باختیم فدای سرشان، آن‌ها همه تلاش خود را بدون ‌چشم داشت انجام می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا