خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن

افتتاح نمایشگاه نقاشی «انقلاب و جنگ به روایت امیرشهاب رضویان

نمایشگاه نقاشی «انقلاب و جنگ به روایت امیرشهاب رضویان» عصر امروز، جمعه، در گالری کاما افتتاح شد.

به گزارش انصاف نیوز از این نمایشگاه،‌ این آثار بیانگر خاطرات او از سال‌های ۵۷ تا ۶۷ بودند. خاطرات او در دوران قبل و بعد از انقلاب در شهر همدان و دوران سربازی او در مدت زمان جنگ است.

رضویان کارگردان سینما و خالق این آثار، با زبانی طنز آثار خود را معرفی و داستان هر یک از این نقاشی‌ها را برای حضار تعریف کرد.

او در معرفی نقاشی «حکایت سینما سوزان» از بهمن فرمان‌آرا کارگردان فیلم «شازده احتجاب» حلالیت طلبید. رضویان درباره‌ی این موضوع گفت: روزی که در سال ٥٧ سینماهای همدان را آتش زدند و نوارهای ٣٥ میلیمتری فیلم‌ها را از سينما هما و سينما لوكس در خیابان بوعلی ریختند، حلقه‌های نوار فیلم كف خیابان بوعلی را پوشانده بود و من كه نوجوان بودم و می‌خواستم بخشي از سینما را نجات بدهم! یكی از حلقه‌ها را دوباره جمع كردم و حدود ٤٠٠ فوت از یک فیلم را برداشتم. كه بعدا فهمیدم بخشی از فيلم شازده احتجاب است، این فیلم را هنوز دارم. امروز صبح آقای فرمان‌آرا را دعوت كردم به نمايشگاه و می‌خواستم بابت اين ٤٠٠ فوت فیلمش حلاليت بطلبم.

امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن امیرشهاب رضویان: آقای فرمان‌آرا! حلالم کن

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا