خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعزام عمره گزاران به حالت عادی بازگشت

مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مشکل صدور روادید زائران ایرانی عمره مفرده حل شده است، گفت: اعزام زائران به روال عادی بازگشته است و هم اکنون اعزام‌ها بدون مشکل در حال انجام است.
حسن سرخوش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حل مشکل صدور روادید برای زائران ایرانی عمره مفرده، گفت: با حل این مشکل در سفارت و کنسولگری عربستان هم اکنون روزانه 5 هزار روادید برای زائران ایرانی عمره مفرده صادر می‌شود و مشکلی در مسیر اعزام زائران وجود ندارد، هم اکنون اعزام‌ها بدون مشکل در حال انجام است.
وی ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد خسارت وارده از حساب شرکت‌های سعودی کسر می‌شود و زائران می‌توانند در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در ظرفیت‌های خالی کاروان‌ها ثبت نام و به سرزمین وحی اعزام شوند در غیر اینصورت می‌توانند در ایام نوروز سال آینده مشرف شوند.
سرخوش خاطرنشان کرد: دلیل عدم صدور روادید برای زائران عمره از طرف سفارت و کنسولگری عربستان مشکل کمبود نیروی انسانی اعلام شده بود که با ملحق شدن کارکنان جدید به سفارت و کنسولگری عربستان در ایران، صدور روادید زائران ایرانی برای عمره به حالت عادی برگشت و هم اکنون روزانه 3 هزار 500 زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا