خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجری«من‌وتو» که نامش در دادگاه مدیران سایپا آمده کیست؟ [+تصاویر]

«صبح شد» نوشت: صبح دیروز، اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مسئولان سابق سایپا و مرتبطان این پرونده به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

نکته جالب توجه در کیفرخواست قرائت شده توسط حسینی، نماینده دادستان، نقش یکی از مجریان شبکه ضدانقلاب «من و تو» در این پرونده می باشد. حسینی در دادگاه اظهار داشت: بر اساس کیفرخواست پرونده جای تامل دارد از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی[متهمان ردیف اول و دوم پرونده] در شرکت شهاب پارس بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که بنا بر تحقیقات به عمل آمده این خانم مجری شبکه ضد انقلاب «من و تو» و مجری «مرجان‌ تی‌وی» بوده که در سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

اما مجری میلیاردی من و تو چه کسی است؟

«صبح‌شد» کسب اطلاع کرد که مجری ۱۸ میلیاردی که نامی از او در دادگاه دیروز آورده نشد و صرفا از او به عنوان مجری شبکه ضد انقلاب «من و تو» و مجری «مرجان‌ تی‌وی» یاد شد؛ «آیه دریس» است؛ این مجری سابقه مصاحبه با فرح پهلوی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

مجری«من‌وتو» که نامش در دادگاه مدیران سایپا آمده کیست؟ [+تصاویر]مجری«من‌وتو» که نامش در دادگاه مدیران سایپا آمده کیست؟ [+تصاویر]مجری«من‌وتو» که نامش در دادگاه مدیران سایپا آمده کیست؟ [+تصاویر]مجری«من‌وتو» که نامش در دادگاه مدیران سایپا آمده کیست؟ [+تصاویر]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا