خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طائب: بالاترین آمار شهدا در جنگ تحمیلی متعلق به طلاب است

حجت‌الاسلام «مهدی طائب»، فرمانده قرارگاه عمار گفت: بالاترین آمار شهدا در جنگ تحمیلی متعلق به طلاب و حوزه‌های علمیه است. این عزیزان به میدان رفتند و جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام مهدی طائب امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با حضور مسئولان، روحانیون ، طلاب و خانواده‌های شهدا برگزار شد، بیان کرد: تا معادله قدرت دست دشمن باشد امام زمان(عج) در غیبت به سر می‌برد، امام خمینی(ره) معادلات قدرت دشمنان را برهم زد. دشمن منتظر این است که امروزه خودمان شمشیر را غلاف کنیم،دشمن دیگر نمی‌تواند بر علیه جمهوری اسلامی ایران کاری انجام بدهد.

وی خاطرنشان کرد: پهبادی  که توسط ایران زده شد چشم آمریکا بود. این قدرت جمهوری اسلامی را می‌رساند؛ ساقط کردن این پهباد یکی از ثمرات زمان هشت سال دفاع مقدس بود.

طائب همچینن گفت: بالاترین آمار شهدا در جنگ تحمیلی متعلق به طلاب و حوزه‌های علمیه است. این عزیزان به میدان رفتند و جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند.

حجت‌الاسلام طائب در پایان در خصوص حذف نام شهدا بیان کرد:قضیه حذف نام شهدا برای بار چند است که انجام شده است و این مسئله حرکت مردمی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا