خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت لغو بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از صداوسیما چه بود؟

محمدرضا بادامچی ،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشروح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود بیان کرد: قرار بود امروز کمیسیون اجتماعی از صداوسیما بازدید داشته باشد که به دلیل برخوردهای نامطلوب این سازمان با نمایندگان مجلس این بازدید لغو شد.

بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز دو انتخابات را در دستور جلسه کمیسیون داشتیم. دو نفر از اعضا خانم جلودارزاده و آقای رضایی به عنوان ناظر فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شده و پنج نفر از اعضاء کمیسیون برای عضویت اعضای کمیسیون شفافیت مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. سه نفر از این پنج نفر من، آقای لطفی، خانم ساعی هستند.

وی افزود: با توجه به این‌که موضوع شفافیت اکنون در جامعه بسیار دارای اهمیت است و طرح‌هایی در این حوزه مورد بررسی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد لازم بود کمیسیونی متشکل از اعضای کمیسیون‌های مختلف در این خصوص ایجاد شود.

بادامچی عنوان کرد: قرار بود امروز بعد از جلسه کمیسیون جلسه‌ای با رییس صداوسیما داشته باشیم و سپس بعد از این جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی از قسمت‌های مختلف صداوسیما بازدید داشته باشند، ولی به دلیل برخوردهای نامطلوب صداوسیما با نمایندگان مجلس این جلسه لغو شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا