خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناطق نوری: باید منیت را کنار بگذاریم

حجت‌الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ریشه همه کشمکش ها و همکاری نکردن ها، نفس و منیت انسان ها است و برای آنکه موفق عمل کنیم باید منیت ها را کنار بگذاریم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری امروز، دوم مهرماه در حاشیه بازدید از پالایشگاه گاز بیدبلند در بهبهان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای خوزستان بیشترین دین را گردن کشور دارند و از این رو خوزستان یک استان ویژه در کشور است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه پالایشگاه بیدبلند در بهبهان افزود: دیدن این پروژه عظیم و تلاش هایی که برای اجرایی شدن آن از سوی مدیران انجام شده است، خستگی را از تن ما بیرون کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ریشه همه کشمکش ها و همکاری نکردن ها، نفس و منیت انسان ها است و برای آنکه موفق عمل کنیم باید منیت ها را کنار بگذاریم.

ناطق نوری ادامه داد: اگر این مساله در کشور برداشته شود، همه می توانند در کشور با یکدیگر کار کنند و برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند. اینکه پروژه بیدبلند به خوبی پیش رفته دلیلش این است که همه به فکر کار کردن بوده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه غرور ملی بار منفی ندارد و فقط غرور شخصی خوب نیست، گفت: پس از انقلاب شرکت های خارجی بسیاری از پروژه ها را نیمه کاره رها کردند اما جوانان ایرانی با تلاش و پشتکاری که داشتند، این پروژه های نیمه کاره را تکمیل کردند و به بار نشاندند.

وی با اشاره به عملکرد مدیران خاطرنشان کرد: اینکه کارگر در مجموعه ای ببیند که مدیر حریمی میان خود و او نمی گذارد و مانند او تلاش می کند، قطعا شرایط برای کار این کارگر نیز بهتر خواهد شد و بیشتر تلاش می کند و بازدهی آن مجموعه ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا