خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موافقت بایرن با معاوضه لواندوفسکی و گاوی

بایرن موافقت خود را با معاوضه لواندوفسکی و گاوی اعلام کرده است و ممکن است ستاره لهستانی فصل آینده پیراهن آبی‌اناری را بپوشد.

به گزارش سایت فوتبالی و به نقل از اسپورت چاپ کاتالونیا، تنها یک بازیکن وجود دارد که بایرن حاضر است او را در قرارداد مبادله لواندوفسکی بپذیرد و او گاوی ستاره آینده‌دار و 17 ساله کاتالان‌ها است. البته بسیار بعید است بارسا راضی به چنین معامله‌ای باشد.

بارسلونا اخیرا به جذب رابرت لواندوفسکی که قراردادش در سال 2023 با بایرن به پایان می‌رسد ابراز تمایل کرده بود اما بعید است حاضر به معاوضه لواندوفسکی با گاوی باشد.

خصوصا که گاوی این روزها در کنار دیگر هافبک‌ جوان بارسلونا، پدری درخشش خاصی داشته است و در برنامه‌های ژاوی نقش مهمی دارد.

بنابر دیگر اخبار نقل و انتقالاتی مربوط به بارسلونا، ژاوی هرناندز علاوه بر لواندوفسکی از مدیران باشگاه برای جذب چند بازیکن از جمله آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه دیگر نیز درخواست کرده است.

گفته می‌شود او قصد جذب یک مدافع راست، یک مدافع چپ و یک مهاجم میانی را هم دارد. علاوه بر این‌ها، سرمربی جوان کاتالان‌ها اصرار دارد که در صورت خروج عثمان دمبله، یک وینگر جدید نیز برای تیمش جذب شود. در مجموع به نظر می‌رسد باید انتظار تابستان نقل‌ و انتقالاتی شلوغی را برای کاتالان‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا