خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تارتار: فردا برابر شهرخودرو بازی نمی‌کنیم

«مهدی تارتار»، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که صحبتی درباره بازی با شهرخودرو ندارم، گفت: باشگاه تصمیم گرفته است که فردا به میدان نرویم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری امروز دیدار تیمش برابر شهرخودرو، اظهار کرد: با رای کمیته انضباطی در حق باشگاه و تیم ‌ما اجحاف شده است و ما مستحق این رای و محرومیت هواداران نیستیم. امیدوارم در این رای تجدیدنظر شود و رای به حالت معلق دربیاید و در صورت تکرار اعمال شود.

وی ادامه داد: از رییس کمیته انضباطی می خواهم برای یک بار هم که شده به شهر مسجدسلیمان بیاید تا ببیند که مردم مسجدسلیمان با چه مشکلات و سختی‌هایی زندگی می‌کنند. تنها دلخوشی‌ مردم این است که برای بازی های نفت به ورزشگاه بیایند که اکنون با رای کمیته انضباطی این دلخوشی نیز گرفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که صحبتی درباره بازی با شهرخودرو ندارم، گفت: باشگاه تصمیم گرفته است که فردا به میدان نرویم و به این تصمیم احترام می گذاریم.

وی در ادامه نیز بیان کرد: مشکلات مالی نیز محقق نشده است و باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند. در حال حاضر شرایط ذهنی خوبی نداریم و واقعا کار سخت شده است. سه ماه است که کارمان را شروع کرده ایم اما بازیکنانم هیچ دریافتی نداشته اند. آن ها تا کنون کار بزرگی کرده اند و نتایج خوبی برابر تیم های مدعی کسب کرده اند.

تارتار گفت: ما کنار تیم مان یک پزشک نداریم و این یک فاجعه است. در سال های فعالیتم در فوتبال چنین چیزهایی را ندیده بودم. از مسوولان انتظار دارم دست به دست هم دهند و مشکلات را از سر راه تیم بردارند. این راهی که می رویم عاقبت ندارد.

وی بیان کرد: این تیم تنها دلخوشی مردم است و اگر به رده های پایین تر برود آن شور و حال دیگر در این شهر نخواهد بود. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا