خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دشمن به دنبال این است که در گوشه‌ای با دیپلمات ما مذاکره کند»

سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) گفت: امروزدشمنان به دنبال این هستند که در گوشه‌ای با یک دیپلمات ما مذاکره کنند.

به گزارش ایسنا، سردار یزدی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایجاد شده در دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمن با چند شبکه ماهواره‌ای و دروغ پراکنی در فضای مجازی و تحریک کشورهای منطقه و حضور در منطقه سعی می کند در مقابل ما بازدارندگی ایجاد کند اما ما حرکت‌هایی می‌زنیم که امریکا و رژیم صهیونیستی نگران آن‌ها هستند و به دنبال این هستند که حرکت بعدی ما چیست.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) با بیان اینکه نقشه‌های دشمنان در سوریه  نقش بر آب شد، افزود: آنها امید داشتند خیلی زود ماجرای اسد را تمام کنند البته حضور او برای شان خیلی تفاوت نداشت دنبال بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با اشاره به ساقط کردن پهپاد امریکایی افزود: پهپاد فوق مدرن  و گران قیمت شان وقتی بر فراز خاک ما آمد اتفاقی افتاد که هر کس  که دستی در نیروی نظامی داشت انگشت به دهان می ماند، پهپاد بدون هیچ تعارفی با توان داخلی زده شد در حالی که بسیاری از کشورهای بزرگ می‌گفتند درمخیله ما نیست که یک هواپیمای امریکایی وارد فضای ما شود و ما بخواهیم آن را بزنیم، آن‌ها می گفتند ما جرات زدنش را نداشتیم و اگر می خواستیم به این شیوه پهپاد را بزنیم ممکن بود موفقیت ما ده درصد باشد.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) افزود: ما  کاری کردیم که کشورهایی که ادعا می کردند آماده‌اند که امنیت را برای کشورهای بی مغزی مثل کشورهای عربی ایجاد کنند امروز امنیت ندارند.

یزدی با بیان اینکه امروزدشمنان به دنبال این هستند که در گوشه‌ای با یک دیپلمات ما مذاکره کنند افزود: امروز ما در این شرایط مقتدرانه هستیم. البته مشکلات و نارسایی‌هایی هم داریم و از بعضی‌ها گلایه داریم که شرایط نباید اینگونه باشد اما شرایط ما امروز نسبت به شرایط پایان دفاع مقدس اصلا قابل مقایسه نیست. آن موقع مردم باید با برگه‌هایی به نام کوپن در صف می‌ایستادند تا بتوانند کالاهای خود را تهیه کنند، نفت را ۵ دلار استخراج می‌کردیم و کمتر از ۹ دلار می‌فروختیم تازه اگر کشتی در دریا زده نمی‌شد.

وی افزود: البته دشمن به دنبال این است که مردم را به جان هم بیندازد و مردم را از دولتمردان، دولتمردان را از هم و همه را از مقام معظم رهبری جدا کند. دشمن فهمیده است پایه این ایستادگی عاشورا و تبعیت از مقام معظم رهبری است و اگر بخواهد خللی ایجاد کند در این بخش‌ها ایجاد می‌کند. پس ما باید به اتحاد و همدلی توجه کنیم و از موضوعاتی که ممکن است مردم را گلایه مند کند بپرهیزیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا