خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد

حجت‌الاسلام «احمد خاتمی»، سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی ها هم در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند.

به گزارش ایسنا، آیت الله احمد خاتمی در نشست خبری پایان اجلاسیه خبرگان اظهار کرد: بیانیه پایانی ما مجموع نظرات نمایندگان خبرگان است و با رای گیری و تصویب به صورت بیانیه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه در این اجلاسیه تاکید کرد: مردم در کنار مشکلاتی که دارند ببینند اراده نظام در مبارزه با مفاسد جدی است، امیدوار می شوند چنانکه تمامی آمارها می گویند که مردم امیدوار هستند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: آقای طائب هم سخنرانی خوبی درباره نفوذ داشتند و نشان دادند که دنیای غرب با تمام نیرو به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است اما تاکنون ناکام مانده اند و ناکام خواهند ماند.

خاتمی تاکید کرد: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی ها هم خود را نشان دادند و سه کشور اروپایی در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند. پس ما باید همان راهکار صبوری و مقاومت را پیشه کنیم که در قرآن هم بر آن تاکید شده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اصلاح قانون انتخابات خبرگان اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات بندهای زیادی دارد که در این اجلاس هم به آن رسیدگی شد ولی به جایی نرسید. ما باید تدبیری بیندشیم که هر دو روز را در یک اجلاسیه به این موضوع اختصاص دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا