خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال ؛ سید والیبال دوباره عصیان کرد

انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال خبری شوک آور از اردوی والیبال ایران است که درست چندساعت پس از خبر کاپیتانی موسوی در تیم ملی مخابره شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، سید محمد موسوی که خبر بازگشت وی به نوعی سوپرایز بهروز عطایی برای رقابت های قهرمانی جهان 2022 بود، حالا دوباره در اعتراض به شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه رقابت های جام واگنر و قهرمانی جهان از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد. این در حالی است که امروز خبر کاپیتانی موسوی نیز مخابره شده بود

انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال شوک بدی به والیبال ایران خواهد بود که باید دید در روزهای آینده مسئولان فدراسیون می‌توانند نظر سید والیبال ایران را تغییر دهند یا خیر.

موسوی ضمن اعلام انصراف خود گفت:

«پاداش ۱۸ میلیونی ملی‌پوشان بعد از رقابت های لیگ ملت ها در شان بازیکنان تیم ملی نیست و با این شرایط ادامه همکاری با تیم ملی حداقل در مقطع کنونی برای من امکان‌پذیر نیست اگر در آینده شرایط بدنی اجازه بدهد و اوضاع در تیم ملی تغییر کند ممکن است دوباره بازگردم.»

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا این حرف ها به معنی خداحافظی قطعی او با رقابت های قهرمانی جهان است یا خیر نیز اعلام کرد: «بله؛ همینطور است. من تا اینجا هم به خاطر درخواست مادرم به تیم ملی بازگشتم اما شرایط به گونه ای است که نمی‌توانم ادامه بدهم و برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال ؛ سید والیبال دوباره عصیان کرد
انصراف محمد موسوی از تیم ملی والیبال ؛ سید والیبال دوباره عصیان کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. از جام ملتها برگشتن بهشون کلا ۱۸ ملیون دادن. یعنی حدود ۵۰۰ دلار. واقعا باورنکردنیه. اونم نمیدادن بهتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا