خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزئیات آرا صادر شده درباره «متهمان سد لفور»

جهان نیوز نوشت: 17 خردادماه امسال عکسی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد ناهنجاری اجتماعی از سوی گردشگران در منطقه سدلفور استان مازندران رخ داد بعد از انتشار این عکس پلیس مازندران طی بیانیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داد .

عالمی نیز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد؛ با متهمان این اتفاق به شدت برخورد می‌شود.

در روز 18 خردادماه امسال نیز دادستان مازندران طی مصاحبه‌ای از دستگیری یکی از عوامل هنجارشکنی در سد «لفور» مازندران خبر داد و عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و تا رسیدن به نتیجه نهایی این پرونده به صورت ویژه بررسی می‌شود.

اما در صفحات مجازی خبری از سوی وکیل این افراد که ظاهرا 17 نفر بودند منتشر شد که در این زمینه عنوان شد؛ امرروز متهمان قایق‌سواری در لفور به خاطر بی‌حجابی به ‘شلاق در ملاء‌عام’ محکوم شدند.

مصطفی ترک همدانی؛ وکیل مدافع متهمان پرونده سدلفور گفته “در ماجرای سد لفور، برای ۱۷ زن و مرد پرونده تشکیل و این افراد از سوی دادگاه بدوی به اتهام بی‌حجابی و جریحه‌دار کردن عفت عمومی هر کدام به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در ملاء‌عام محکوم شدند”.

دادگاه همچنین زنان این پرونده را علاوه بر شلاق در ملاء عام به پرداخت ۵۰ هزار تومان جزای نقدی نیز محکوم کرد.

در این زمینه یک منبع آگاه به فارس گفت: پرونده این متهمان از سوی دادستان شهرستان سوادکوه به صورت ویژه در دست بررسی بوده است که در این زمینه سه نفر به عنوان افراد اصلی که در زمینه ترویج فساد و فحشا در منطقه فعالیت داشتند به حبس محکوم شدند.

این منبع آگاه تصریح کرد: اتهامات این افراد متعدد بوده که یک بخش شلاق  و جزای نقدی بوده که قطعی شده است و برخی افراد نیز مجازات حبس داشتند و تعدادی از این افراد نیز از اتهامات تبرئه شدند و برای برخی نیز حکم قطعی صادر شده است.

وی همچنین خاطر  نشان کرد: برای احکامی که هنوز رای قطعی صادر نشده است؛ شرایط اعتراض در دادگاه تجدید نظر وجود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چند نفر در سد لفور و دور از انظار عمومی عملی مرتکب شدند ، در بوق کردن این عمل چه سودی برای اسلام و مسلمین دارد ؟
    کاش دوستان راه کم ضرر تری برای خودشیرینی انتخاب کنند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا