خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت الله شبیری: مسایل اساسی در دعوای سیاسی آسیب نبیند

آيت الله شبيري زنجانی در ديدار با فرستاده رييس جمهور به قم، اختلاف نظرهاي موجود در جامعه را طبيعي دانست و گفت: اختلاف نظرها نبايد به امور درجه اول مردم آسيب بزند.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت دفتر این مرجع تقلید، وی در دیدار با دکتر نهاونديان رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به تلاش تيم هسته اي گفت: خداوند متعال وعده داده اند كه «الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا». کوشش در راه خداوند با وعده‌ی قطعی، نصرت همراه است. ان شاءالله که هم شرایط اجراي اين مذاكره حاصل و وعده ها  هم عملی شود.
مرجع عالي قدر شیعیان اختلاف نظر در جامعه را طبيعي دانست و گفت: در بشر اختلاف‌نظر از قدیم بوده تا آخر خواهد بود. نمی‌شود توقع داشت که همه‌ی فکرشان یک جور باشد ولی مسایل مطلوبي كه مشترک بين همه است باید محفوظ بماند. آن جهت مشترکي را که همه قبول دارند، باید سعی بشود آن لطمه نخورد.
آيت الله شبيري زنجانی اختلاف را باعث شادي دشمنان دانست و گفت: در دعواهاي سياسي يك اموري هست كه مي تواند به امور مشترك بين همه لطمه بزند كه بايد مراقب بود اين امور آسيب نبيند.
اين مرجع تقلید وظيفه ی رييس جمهور را سنگين توصيف كرد و ضمن دعا برای همه خدمتگزاران افزود: ان شاء الله آنچه صلاح دين و دنيا است براي همه ی مسوولان محقق شود.

 انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا