خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تردید دموکرات‌های درمورد مقابله با توافق

در شرایطی که جمهوری خواهان در تلاش برای تصویب لایحه ای برای مخالفت با توافق هسته ای هستند، دموکرات های سنا در این زمینه همچنان دچار تردید هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری آنتی وار، طرح مورد نظر توسط کورکر و منندز، دو سناتور جمهوری خواه تهیه شده است و بر اساس آن قرار است کنگره صلاحیت و مجوز لغو هر نوع توافق هسته ای را با ایران داشته باشد و این در شرایطی است که اوباما وعده وتوی این طرح را داده است.
از سوی دیگر بر اساس نظر تحلیلگران تصویب این طرح تا حد زیادی بستگی به تصمیم سناتورهای دموکرات دارد و در شرایطی که دو تن از دموکرات ها با این طرح موافقت کرده بودند، اکنون به نظر می رسد که دچار تردید شده اند و نسبت به این طرح رای موافق نخواهند داشت.
کاخ سفید درباره تصمیم سناتورهای جمهوری خواه هشدار داده است که آنان قصد دارند از این طرح به عنوان سلاحی علیه دولت در آینده استفاده کنند، با وجود این تاکید بر روی این طرح باعث ضربه زدن به طرح دیپلماسی در قبال ایران می شود.
در بخش پایانی این گزارش آمده است: در شرایطی که زمان رای گیری درباره این طرح به زودی فرا می رسد، لابی گری های سنگین در کنگره برای تصویب آن انجام می شود که در راس آن تلاش لابی های اسرائیل برای جلب رضایت دموکرات ها به تصویب این طرح است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا