خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بیا جلوتر»، 15 مهر به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود

به گزارش انصاف‌نیوز نمایش «بیا جلوتر» به بازیگری و کارگردانی سجاد باقری و نویسندگی حسین برفی‌نژاد از 15 مهر ماه در تماشاخانه‌ی نوفل لوشاتو  به روی صحنه خواهد رفت. مضمون این تئاتر روانشناسی است و به بحران چندشخصیتی می‌پردازد.

سجاد باقری در مورد این نمایش با انصاف نیوز به گفت‌وگو پرداخت. باقری می‌گوید سلبریتی‌ها پیشنهادهای 5 تا 11 میلیون به عنوان پیش‌پرداخت برای بازی در این نمایش دادند که او قبول نکرده و تصمیم گرفته بار دیگر خودش بازی کند.

سجادباقری درباره‌ی موضوع این تئاترگفت: «موضوع این نمایش به بحران چند شخصیتی اشاره دارد. و همیشه نمایشنامه‌هایی با مضمون روانشناسی جذابیت خاصی برایم داشته است و در این نمایش سعی کردم چه در کارگردانی و چه در بازیگری با تمام وجود در انتقال مفاهیم روانشناختی تلاش کنم.»

«بیا جلوتر»، 15 مهر به روی صحنه‌ی نمایش می‌رود

کارگردان و بازیگر نمایش «بیا جلوتر» درباره ارایه‌ی پیشنهاد سلبریتی‌ها برای بازی در این نمایش گفت: «چالش جالبی که باعث شد درگیر فضای اقتصادی تئاتر بشوم این بود که با هر سلبریتی‌ای تماس گرفتم، حاضر نشدند بدون پیش پرداخت، در اجرای مجدد نمایش «بیا جلوتر» بازی کند. از ۵ میلیون تا 11 میلیون تومان پیشنهاد پیش پرداخت دادند که من قبول نکردم.و به همین دلیل تصمیم گرفتم بار دیگر خودم بازی کنم و تماشاگر کمتری را راضی نگه دارم.»
کارگردان نمایش «بیا جلوتر» افزود: «در دوره قبل اجرای این نمایش که به شکل صحنه ای اجرا شد، با استقبال خوبی مواجه شد و امیدوارم در این دوره که به سبک peripheral اجرا خواهد شد استقبال بهتری شود.»

همچنین وی در مورد سبک peripheral به انصاف نیوز گفت: «این سبک از تئاتر که محیطی ترجمه می‌شود زمانی باید اجرا شود که در جامعه، مخاطبان تئاتر از دیدن تئاتر روی صحنه به تنگ آمده‌اند و دوست دارند در محیط دیگری تئاتر ببینند و در آن تئاتر، مشارکت آزادتری داشته باشند و همچنین بازیگر نمایش هم از قدرت بداهه‌پردازی خود برای انتقال هدف نهایی نمایشنامه استفاده خواهد کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا