خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌‌های طلا، سکه، یورو و دلار در روز دوشنبه

بازار امروز طلا و ارز نسبت به دیروز با تغییر قیمت محسوسی همراه نشد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۶ یکشنبه) چهار میلیون و ۳۰ هزار تومان است که ۵۰۰۰ تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت داشته است. سکه طرح قدیم نیز با ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت، چهار میلیون و ۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین نیم‌سکه با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز دو میلیون و ۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. اما قیمت ربع سکه ۲۰ هزار تومان کاهش یافته و یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه یک گرمی هم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز  ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش حدود هزار تومانی ۴۰۹ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود. این در حالی است که در بازارهای جهانی، هر اونس طلا حدود ۱۴ دلار کاهش یافته و ۱۴۸۳ دلار است.

ثبات در بازار ارز

در بازار ارز نیز ثبات تقریبی حاکم است؛ به گونه‌ای که بانک‌ها امروز (هفتم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان (بدون تغییر قیمت) و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان (۱۴۱ تومان گرانتر از دیروز) خریدند.

همچنین ارز مسافرتی هم حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان (۳۰۰ تومان کمتر از دیروز) از سوی بانک‌ها در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان (۵۰ تومان بیشتر از دیروز) و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان (۵۰ تومان بیشتر از دیروز) اعلام کردند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان (بدون تغییر) فروختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا