خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود مهاجران به خندوانه ممنوع بود؟

/مهاجری که از ورودش به خندوانه جلوگیری شد/

محمد عارفی، مهاجر افغانستانی است که می‌گوید به خاطر ملیتش نتوانسته در مسابقه‌ی «خنداننده شو» مسابقه‌ی استندآپی که سری دوم آن سال گذشته در برنامه‌ی «خندوانه»، ساخته‌ی رامبد جوان، برگزار شد شرکت کند. عارفی در گفت‌وگو با انصاف نیوز در اینباره توضیحاتی داد.

او درباره‌ی این موضوع گفت: «برای «خنداننده شو 2» یک ویدیو فرستادم که متن این ویدیو را خودم نوشته بودم. این ویدیو را با کد ملی دوستم ارسال کردم. یکی از پرسنل خندوانه با من تماس گرفت و در این تماس به من گفت که شما برای شرکت در برنامه قبول شده‌اید. من به آنها حقیقت را گفتم، در این تماس به آنها گفتم که یک مهاجر هستم. او به من گفت ما نمی‌توانیم مهاجران را به برنامه بیاوریم، یک بار این کار را کرده‌ایم که برای هفت پشتمان بس است.»

او ادامه داد: «آکادمی «شگفت‌انگیزان» که سفیر آن شهاب حسینی است، کلاس‌هایی برای مردم برگزار می‌کند تا آنها مجری یا بازیگر شوند. به این آکادمی نیز زنگ زدم و به آنها گفتم که یک مهاجر هستم، آنها به من گفتند فعلا کلاسی برای مهاجران نداریم.»

عارفی در پایان گفت: «از خانم کتایون ریاحی، یکی از داوران مسابقه‌ی همدلی خواستم تا کمکم بکند تا در خندوانه حتی به صورت افتخاری، استند‌آپ کمدی اجرا کنم. خانم ریاحی فیلم گرفتند و آن را استوری کردند.»

مرداد ماه سال 94، خندوانه یکی از برنامه‌هایش را به مهاجران افغانستانی اختصاص داد و محمد سرور رجایی، شاعر و روزنامه‌نگار افغانستانی هم مهمان این برنامه بود. بعد از پخش این برنامه واکنش‌های منفی‌ای در صفحه‌ی شخصی رامبد جوان به دعوت از مهاجران افغانستانی شکل گرفت که منجر به حذف پست مربوط به این برنامه شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا