خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پایان وس» و پول‌های کثیف در انتخابات

سیتنا نوشت: «با طرح موضوع مقابله‌ی وزیر ارتباطات با کلاهبرداری‌ها و پایان دادن به خدمات ارزش افزوده (وس)، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اقدامات آذری جهرمی با هدف جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات را قابل تقدیر دانستند و بر حمایت نمایندگان مجلس از اقدامات اینجنینی در راستای شفاف‌سازی تاکید داشتند.

محمد کاظمی، نایب رئیس دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون هجمه‌های اخیر به وزارت ارتباطات در مقابله با پایان دادن به کلاهبرداری‌ها و قطع سرویس‌های ارزش افزوده، گفت: اقدامات وزیر ارتباطات در راستای مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات قابل تقدیر است.

نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس، افزود: متاسفانه آقای جهرمی جزئیات این نوع کلاهبرداری‌ها را برای نمایندگان مجلس باز نکرده و از مجلس کمک نخواسته است. پیشنهاد بنده به عنوان عضوی از مجلس این است که وزیر ارتباطات در جلسه‌ای حتی غیرعلنی یا کمیسیون صنایع این مسائل را برای نمایندگان شفاف کند و ابعاد و زوایای آن را به استحضار نمایندگان برساند.

وزیر ارتباطات تلاش خوبی در مقابله با تخلفات فضای مجازی در دستور کار دارد

سید حسین نقوی ‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، گفت: وزیر ارتباطات تلاش خوبی در راستای جلوگیری از جرایم الکترونیکی و تخلفات فضای مجازی در دستور کار دارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس، افزود: بخشی از این جرایم، مبادلات پولی و مالی است که در انتخابات معمولا صورت می‎گیرد و اغلب از محل‌های پولشویی و غیرقانونی به دست می‌آید.

اقدام آذری جهرمی در مقابله با پول‌های کثیف، کمک بزرگی به سلامت انتخابات است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار کرد: اقای جهرمی برنامه‌ای در دستور کار خود مبنی بر جلوگیری از پول‌های کثیف دارد که این جریان کمک بزرگی به برگزاری سلامت انتخابات می‌کند.

نقوی حسینی، خاطرنشان کرد: در عین حال جرایم مالی و پولی در حوزه‌ی مجازی صرفا خاص انتخابات نیست و در این راستا جرایم زیادی اتفاق می‌افتد که تلاش وزیر جوان در این جهت است که با آموزش‌هایی که داده می‌شود، این جرایم را به حداقل برساند که تمام زحماتشان قابل تقدیر است.

شفاف‌سازی وزیر ارتباطات کاملا قابل دفاع است

حجت الاسلام دکتر احد آزادی‌خواه، دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس هم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی سیتنا، پیرامون وعده‌ی قطع سرویس‌های ارزش افزوده، اظهار داشت: از آنجایی که وزارتخانه‌ی تخصصی این موضوع، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و با توجه به اینکه آقای جهرمی وزیر جوان کابینه بوده و بسیار پرانگیزه هستند، انصافا اقداماتی که ایشان در راستای شفاف‌سازی انجام می‌دهند کاملا قابل دفاع است.

با ممانعت وزیر ارتباطات از ورود پول‌های کثیف، می‌توان انتخاباتی سالم را رقم زد

عضو ارشد کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: ممانعت از ورود پول‌های کثیف و زر و زور و تزویر به انتخابات، امری است که تنها می‌تواند از درگاه وزارت ارتباطات انجام شود و در نهایت می‌توان انتخابات سالم و بدون حاشیه را رقم زد.

وی افزود: فکر می کنم اولین باری است که با استفاده از توانمندی‌های وزارت ارتباطات، در این سطح گسترده و وسیع و برای واکسینه کردن فضای مجازی، درگاه‌های اینترنتی و حوزه‌ی دیجیتال ورود پیدا کرده‌اند.

شفاف سازی آذری جهرمی مورد حمایت اعضای کمیسیون صنایع و آحاد نمایندگان است

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس، خاطرنشان کرد: مجلس با دقت نظر، مطالعه و استفاده از مرکز پژوهش‌ها حمایت خود را از این کار ارزشمند، تخصصی و بی‌بدیل شخص آذری جهرمی و وزارت ارتباطات و شفاف سازی‌های وی، به دو صورت اعلام می کند؛ صورت اول، کمیسیون تخصصی که کمیسیون صنایع است و صورت دوم، آحاد نمایندگان هستند که هر کدام از نمایندگان در حد خودشان باید از این ظرفیت حمایت کنند و این کار را ادامه دهند تا در کشور نهادینه شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا