خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست ؛ رقیب حسینی از تیم ملی امید آمد

با عقد قراردادی سه ساله محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست تا گلر شماره یک تیم ملی المپیک ایران رقیب جدی حسینی در فصل آتی فوتبال ایران باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، محمدرضا خالدآبادی گلر شماره 1 تیم ملی امید ایران که چند تیم لیگ برتر از جمله پرسپولیس به دنبال امضای قرارداد باوی بودند، سرانجام با قراردادی سه ساله راهی استقلال شد.

خالدآبادی که 22 سال سن دارد متولد کرج است و جالب آنکه سابقه بازی در تیم جوانان باشگاه پرسپولیس را نیز در کارنامه فوتبال خود دارد.

این دروازه‌بان فصل گذشته هوادار تهران در مسابقات زیر 23 سال غرب آسیا عملکردی درخشان داشت و زمینه‌ساز صعود تیم رضا عنایتی به فینال بود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است:‌

«محمدرضا خالدآبادی سنگربان پیشین هوادار و تیم امید ایران رسما با قراردادی سه ساله به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.این دروازه‌بان جوان روز شنبه با حضور در محل باشگاه استقلال و پس از جلسه با علی خطیر قرارداد خود را امضا کرد تا به این ترتیب در لیگ بیست‌و‌سوم با پیراهن استقلال به میدان برود

بدین ترتیب محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست تا دومین خرید روز شنبه استقلال از تیم ملی زیر 23 سال ایران هم نهایی شود تا شاید همه منتظر سرنوشت یاسین سلمانی باشند.

استقلال پیش از این، آریا برزگر، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی را به خدمت گرفته بود و حالا باید دید چه زمانی نقل و انتقالات استقلال به پایان خواهد رسید.

نکته جالب خرید خالدآبادی قطعا حضور یک رقیب جدی در دروازه استقلال برای سیدحسین حسینی است؛ حسینی که خود زمانی با سختی بسیار موفق شد تا شماره 1 استقلال را از سیدمهدی رحمتی بگیرد حالا در دروازه یک رقیب جدی دارد هرچند در این سال‌ها رشید مظاهری به عنوان گلری مطرح به استقلال پیوست اما او خیلی زود در استقلال به خط پایان رسید.

محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست ؛ رقیب حسینی از تیم ملی امید آمد
محمدرضا خالدآبادی به استقلال پیوست ؛ رقیب حسینی از تیم ملی امید آمد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا