خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازار داغ شایعات انتقال زندانیان از اوین

متن یادداشت اسماعیل عبدی با عنوان «بازار داغ شایعات انتقال زندانیان از اوین» که با واسطه در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

مدتی است که شایعاتی درخصوص انتقال زندانیان از زندان اوین، منتشر شده و در این روزهای اخیر، بازار این شایعات داغ‌تر شده است.

این روزها از کنار هر دو یا سه نفر زندانی که عبور کنید متوجه بحث در مورد انتقال خواهید شد و به تازگی شایع شده که قصد انتقال ۳۰۰ زندانی را از اندرزگاه ۷ اوین به زندان تهران بزرگ دارند. عده‌ای نیز سخن از نگهداری زندانیان سیاسی در سالنی بزرگ در کنار هم به میان می‌آورند.

گذشته از این که در این وانفسای پریشانی، که آب و خاک کشور ایران درگیر مسائل مهم‌تری بوده و مردم، به ویژه معلمان و کارگران، در التهاب مشکلات اقتصادی می‌سوزند و این موضوع را نمی‌توان دغدغه دانست ولی به جهت درگیری ذهنی و روانی خانواده‌های زندانیان، لازم دانستم یادداشتی کوتاه در این زمینه بنویسم.

این‌جانب به عنوان فردی که در چهار سال گذشته، حضور در اکثر بندهای اوین را تجربه کرده‌ام، عدم شفاف‌سازی مسوولین را موجب دامن زدن به این‌گونه شایعات و به دنبال آن نگرانی خانواده‌ها و وابستگان زندانیان می‌دانم.

خوب است مسوولان، به جای بازگذاشتن بازار شایعاتی از این قبیل، به مسائل مهم‌تری چون اجرای صحیح قوانین مربوط به حقوق زندانیان بپردازند.

اسماعیل عبدی

معلم زندانی در اندرزگاه ۸ اوین

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا