خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: ناجا امنیت زائران اربعین را فراهم کرده است

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور درباره اقدامات صورت گرفته برای تامین امنیت زائران اربعین گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال‌های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در بخش های مختلف از جمله امنیت داخلی، راهنمایی و رانندگی، مرزبانی و در کلیه خدمات و تسهیلاتی که به مردم ارائه می دهد، مناسب و مطلوب است.

وی ادامه داد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند؛ چرا که این نیرو تلاش می کند تا موجبات رضایتمندی مردم را در عمل فراهم کند.

وزیر کشور در خصوص مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران این رویداد بزرگ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که مسئولیت آن در سال های اخیر به نیروی انتظامی واگذار شده، اربعین است که به خوبی امنیت زائران را فراهم کرده است.

رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی از مرحله صدور گذرنامه تا انجام اقدامات روادید و مباحث مربوط به راهنمایی و رانندگی و امنیت زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد.

وی افزود: در هر حال جابه جا کردن ۳ میلیون زائر و انجام اقدامات مربوط به آنان مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد و نیروی انتظامی دستگاهی است که این وظیفه خطیر را برعهده داشته و تا کنون به خوبی از عهده آن برآمده است.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: امیدواریم که مردم قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی ناجا باشند و کارکنان خدوم نیروی انتظامی نیز قدردان این جایگاه خود باشند، چرا که به انقلاب خدمت می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا