خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصمیمات عجیب در کمیته انضباطی

ایسنا نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور آرای عجولانه و پرابهام در پرونده محرومیت سعید آقایی و فرشاد احمدزاده، شبهات زیادی را درباره رفتار سلیقه‌ای در این رکن قضایی مطرح کرده است.

سعید آقایی، مدافع تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس که هفته قبل برگزار شد به خاطر عکسی که در صفحه اینستاگرامش گذاشت و شکایت باشگاه پرسپولیس که آن عکس را مصداق توهین به این باشگاه می‌دانست، با نظر کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

اما روز یک‌شنبه کمیته انضباطی باز هم اطلاعیه‌ای صادر و در آن تاکید کرد سعید آقایی و هم‌چنین فرشاد احمدزاده، بازیکن پرسپولیس حق حضور در هیچ مسابقه‌ای را حتی در جام حذفی ندارند.

با این حال دوشنبه سازمان لیگ فوتبال خبری منتشر و در آن به نقل از کمیته انضباطی اعلام کرد که چون محرومیت سعید آقایی یک جلسه‌ای بوده و او این محرومیت را در بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشته می‌تواند در بازی برابر خیبر به میدان برود. هم‌چنین سازمان لیگ باز هم از طرف کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد که محرومیت احمدزاده هم سه جلسه‌ در لیگ برتر است و او هم می‌تواند در بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی در جام حذفی شرکت کند.

سازمان لیگ در حالی این خبر را منتشر کرد که فدراسیون فوتبال بعد از این که اعلام کرد آقایی و احمدزاده نمی‌توانند در هیچ مسابقه‌ای حتی در جام حذفی شرکت کنند، دیگر هیچ اطلاع‌رسانی دیگری در سایت خودش در این زمینه انجام نداد.

دقایقی بعد از این خبر، اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های جمعی، از حضور فرشاد احمدزاده در این کمیته خبر داد و اعلام کرد که رای این بازیکن صادر شده اما در گرو تایید دبیرکل فدراسیون فوتبال است. در حالی که مصاحبه حسن‌زاده صبح دوشنبه منتشر شد، فدراسیون فوتبال بعد از انجام بازی‌های پرسپولیس و سپاهان اقدام به انتشار رای محکومیت فرشاد احمدزاده کرد.

رفع محرومیت آقایی و احمدزاده بدون برگزاری صدور رای قطعی از سوی کمیته انضباطی به منظور حضور در رقابت‌های جام حذفی، مصداق آرای سلیقه‌ای در فصل جاری است که قاطعیت کمیته انضباطی را در برخورد با متخلفان فوتبال زیرسوال می‌برد؛ به طوری که سرمربی خیبر خرم آباد در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان و بازی کردن سعید آقایی گفت: در حالی که سعید آقایی محروم بود اما فدراسیون فوتبال با یک قانون من درآوردی به دلیل مصدومیت شایان مصلح، محرومیت سعید آقایی را بخشید و به او اجازه بازی داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در شش هفته نخست لیگ برتر نتوانسته رفتار یکسانی را در برابر تیم‌های گوناگون داشته باشد و شبهه نگاه رنگی را در لیگ برتر از بین ببرد و منجر به بهبود فضای فوتبال ایران شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا