خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صدرالساداتی: آقای رفیق دوست! چگونه به این ثروت رسیدید؟

مهدی صدرالساداتی برادر سیدروح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری و داماد آیت‌الله مدرسی از فقهای شورای نگهبان که به گفته‌ی محسن رفیق با شکایت او محکوم شده است، در شبکه‌های اجتماعی خود پرسید: آقای رفیق دوست چگونه به این ثروت رسیدید؟

به گزارش انصاف نیوز، صدرالساداتی با به اشتراک گذاشتن فیلمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«پنج دقیقه از مصاحبه یک ساعته بنده با یکی از پاسدارانی که هم در سپاه و خرید تسلیحات در جنگ مسئولیت داشت و هم مدتی در بنیاد نور جنابعالی مسوولیت داشت را بارگذاری کردم.

جوابگو باشید که چگونه به این ثروت رسیدید؟ در بنیاد مستضعفان چه میکردید؟ چگونه و از چه کسانی مجوز داروهای خاص را اخذ کردید؟ داروها را با چه مقدار سود به مردم مستضعف می‌فروشید؟ و سؤالهای مهمتر دیگر که کم کم از شما خواهم پرسید.

جناب آقای #رفیق_دوست!
بنده به دلایل مختلف بنا نداشتم، دوباره زوایای پنهان شخصیت‌های سیاسی را باز کنم، اما میبینم که به جای اینکه پاسخگو باشید، مصاحبه می‌کنید و می‌فرمایید بنده در دادگاهی که هنوز تشکیل نشده و بلکه تفهیم اتهام نشده ام، محکوم شدم!

بنده از محکومیت در دادگاه ویژه ترسی ندارم، و افتخار می‌کنم که به شکایت امثال شما در زندان بیافتم. فرصت برای شکایت مجدد زیاد است، بگذارید پرونده خوب بزرگ شود، بعد شکایت کنید».


ماجرای شکایت رفیق‌دوست

وزیر سپاه در دوران نخست‌وزیری میرحسین موسوی به حواشی ایجاد شده توسط صدرالساداتی (روحانی معروف اینستاگرام) واکنش نشان داد و گفت: از این آقا خواستم ادعای خود را اثبات کند اما به دلیل ناتوانی از این کار در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد و حکمش دیر یا زود اجرا می‌شود.

محسن رفیق‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حواشی به وجود آمده به دلیل برخی اظهارات صدرالساداتی، گفت: بنده از آقایی که درباره حقوق بنده سر و صدا راه انداخت به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم و حکم مجرمیتش صادر شده است.

وی یادآور شد: وی  در جریان مصاحبه‌ای که علیه بنده انجام داد، اعلام کرد بنده ماهی 19 میلیون تومان حقوق می‌گیرم. در مصاحبه‌ای که یکی از خبرنگاران با بنده داشت از من پرسید «حقوق 19 میلیون تومانی» یا «زیرمیزی»؟ بنده هم بی‌خبر از مصاحبه این آقا گفتم حقوق 19 میلیون تومانی البته بلافاصله گفتم «اما حقوقی دریافت نمی‌کنم»

وی که در آستانه بازنشستگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان چهارمین دهه خدمتش قرار دارد، ادامه داد: این آقای بی‌تقوا نخواست این جمله بنده را بشنود و مملکت را بر فرض حقوق 19 میلیون تومان بنده، چند روزی بهم ریخت به همین دلیل از ایشان به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم. از دادگاه خواستم این آقا ثابت کند که 19 میلیون تومان حقوق می‌گیرم همچنین اعلام کردم اگر این فرد متوجه اشتباه و دروغش شد در همان فضای مجازی به اشتباهش اقرار کند و از اشتباهش به مردم بگوید اما چون این کار را نکرد، دادگاه هم وی را «مجرم» شناخت. بنده از حکمش اطلاع دارم اما دادگاه به زودی حکم ایشان را اجرا خواهد کرد.

روایت صدرالساداتی از ساکنان مجهول باستی هیلز

لایو مهدی صدرالساداتی درباره حوادث اخیر

بررسی ماجرای صدرالساداتی‌ها: از انتخابات خبرگان تا غیبت

توییت انصاف | واکنش‌های توییتری به ماجرای برادران صدرالساداتی

بیانیه‌ی زنده صدرالساداتی: خودمان موبایل را خاموش کردیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده با مدرک لیسانس در سال 51 با حقوق دوهزار و دویست تومان استخدام شدم ، قیمت سکه 80 تومان بود و حقوق معادل 26 سکه پهلوی و بهار ازادی بعدی . امروز حقوق چهل میلیون تومانی که نجومی خوانده میشود قیمت 10 سکه بهار ازادی است ، فقر کارگر و کارمند دلیل نجومی بودن این حقوقها نیست !

    5
    1
  2. راست میگه. واقعا با حقوق کارمندی و دولتی چطور میشود لکسوس خرید؟ لطفا آقای رفیق دوست بجای شکستن آینه، شفاف بفرمائید.

  3. آقا جان شما نمی دانید که ایشان سر دار رانندگی بود طبیعی است که .بعد از 40سال خدمت بازنشسته می شود .چرا ما با 27 سال در زمان احمدی نژاد ………خودرا بازنشسته پیش از موعد کردیم.با حقوق 600هزار تومان با گروه 17 با 18 میلیون پاداش …

  4. مثل خاندان رفسنجانی و روحانی و لاریجانی و خاتمی و … زمینی خریده بود که بعد از انقلاب ایران در زمین شان افتاد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا