خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه شهرکرد: ماجرای لردگان فتنه دشمن بود

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ماجرای اخیر در یکی از روستاهای لردگان [لینک] می‌گوید: اتفاقی که این اواخر در یکی از روستاهای استان رخ داد نیز یکی از فتنه‌های دشمن بود که با درایت مردم و لطف خداوند خنثی شد، مردم علاوه بر اینکه از مسئولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد به یکی از توصیه‌های فردی قرآن اشاره و تصریح کرد: مراقبت فردی یکی از مهمترین توصیه‌های فردی است که خداوند به انسان توصیه کرده است و در آیه ۱۰۵  سوره مائده « علیکم انفسکم» هر کدام از شما  مراقب خودتان باشید اما برخی از افراد مدام به دیگران مشغول هستند و تنها عیوب آن‌ها را می‌بینند و خود را فراموش می‌کنند که قرآن می‌فرماید اول خود را بشناسید و از خود مراقبت کنید که در این صورت دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به شما نفوذ کند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه خدوم به مردم و کشور خدمت‌گذاری می‌کنند، این گروه ۲۲هزار جانباز و۱۳هزار شهید برای ایفای خدماتشان تقدیم کرده‌اند اما بیشتر فعالیت‌هایشان اصلا دیده نمی‌شوند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) محور تمام آزاده‌های عالم است و هرکس در این مسیر به نحوی فعالیت می‌کند تا زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد و کاخ‌های ظلم را براندازد، امروز اربعین اهداف انقلاب را در عالم منتشر می‌کند و پرچم انقلاب را که همان پرچم حضرت مهدی(عج) است را در عالم برافراشته می‌کند.

حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: اربعین یک پدیده نوظهور و عنایت غیبی است، کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند باید سفیرانی برای انقلاب باشند و از محتوای اربعین درس بگیرند و پیوند جهانی را مستحکم‌تر و عمیق‌تر کنند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه فتنه‌گری دشمن هیچ گاه پایان نداشته و نخواهد داشت، افزود: برای مقابله با فتنه‌ تنها کافی است که از فتنه نترسید و مراقب فتنه باشید، تحریم، فتنه ۸۸ و…، از جمله فتنه‌های دشمنان است اما با تدبیر مقام معظم رهبری این تیرها و فتنه‌ها به سنگ خورد و فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی اظهار کرد: اتفاقی که این اواخر در یکی از روستاهای استان رخ داد نیز یکی از فتنه‌های دشمن بود که با درایت مردم و لطف خداوند خنثی شد، مردم علاوه بر اینکه از مسئولان می‌خواهند این ضایعه حل شود کمک می‌کنند تا این مشکل و معضل برطرف شود و تبدیل به یأس و سر خوردگی برای مردم نشود.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه از مسئولان می‌خواهیم اولویت اول خود را کمک به مردم قرار دهند، گفت: مردم نیز مطمئن باشند که تیم جامعه پزشکی و مسئولان در خدمت آن‌ها هستند و با در نظر گرفتن شرایط مردم این جریان را شناسایی و برخورد لازم با خیانت‌کاران صورت پذیرد.

ماجرای سرنگ‌های آلوده به ایدز در لردگان در دست پیگیری است

روایت وزیر بهداشت از واقعیت ماجرای «ایدز در لردگان»

روایت عضو کمیسیون بهداشت از ماجرای «ایدز در لردگان»

چند نکته درباره‌ی ماجرای لردگان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا