خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از آخرین گل مسی برای بارسلونا ۱۴۰ روز می‌گذرد!

«لیونل مسی»، مهاجم بارسلونا نزدیک به ۱۴۰ روز است که برای تیمش گلزنی نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یکشنبه هفته پیش رو ۱۳۴ روز می شود که لیونل مسی برای بارسلونا گلزنی نکرده است. این آمار برای کاپیتان آبی اناری ها که بهترین گلزن تاریخ باشگاه و لالیگا محسوب می شود عجیب است.

آسیب دیدگی که در پیش فصل برای ستاره آرژانتینی به وجود آمد باعث شد نتواند در این فصل گلزنی کند. تنها بازی کامل مسی در این فصل در دیدار بارسلونا و اینتر اتفاق افتاد که تیم کاتالانی چهارشنبه شب توانست ۲ بر یک مهمانش را با دبل لوییس سوارس شکست دهد.

آخرین گل مسی  برای بارسا در فینال کوپا دل ری فصل گذشته به ثمر رسید. این اتفاق چهارم خرداد در دیدار برابر والنسیا رخ داد. آبی اناری ها با شکست ۲ بر یک در کسب جام ناکام ماندند.

آخرین گل رسمی ستاره آرژانتینی در بیستم ژوئن در کوپا آمه ریکا به ثمر رسید. مهاجم بارسا در شب تساوی آلبی سلسته برابر پاراگوئه گلزنی کرد.

۱۴۶ روز در فصل ۰۷-۲۰۰۶

آخرین آمار مسی در ناکامی در گلزنی به فصل ۰۷-۲۰۰۶ بر می گردد. فرانک رایکارد در آن زمان سرمربی بارسا بود. مهاجم آرژانتینی نتوانست ۱۴۶ روز گلی به ثمر برساند. این دوره از ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶ آغاز شد و تا دهم مارس ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد.

در آن زمان هم مسی آسیب دیده بود. انگشت پای چپش به خاطر ضربه محکم آلبرت سلادس در دیدار برابر رئال ساراگوسا شکسته بود. این اتفاق ستاره آرژانتینی را سه ماه از میادین دور نگه داشت.

نکته جالب اینجاست مسی آن رکورد بد را با یک عملکرد درخشان به پایان رساند و توانست در نوکمپ برابر رئال مادرید هت تریک کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا