خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«امیدواریم چند ماه دیگر شاهد بانگ «اشهداَن‌َّعلی‌ولی‌الله» از عربستان باشیم»

امام جمعه اسالم می‌گوید: مجاهدان یمنی سیلی محکمی به سعودی‌ها زده‌اند و اگر این روند ادامه پیدا کند امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد برخاستن بانگ «اشهد ان علی ولی الله» از مسجدالحرام عربستان باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه اسالم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 13 هزار شهید نیروی انتظامی از زحمات مجموعه خدوم نیروی انتظامی که در واحدهای مختلف پلیس، امنیت را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان می‌آورند تقدیر و تشکر کرد و هفته ناجا را به همه زحمتکشان نیروی انتظامی تبریک گفت.

وی با اشاره به ناآرامی‌های چند روز اخیر در بغداد و متهم کردن نیروهای ایرانی به حضور در این درگیری‌ها، اقدام مذکور را جنگ رسانه‌ای دشمن در آستانه حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و اظهار کرد: هر سال با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی دشمنان اسلام با وحشت از حضور میلیونی زائران پیاده امام حسین(ع) سعی در بر هم زدن اتحاد و وحدت جهان تشیع و ملت ایران و عراق دارند، ولی غافل از اینکه همبستگی ما فراتر از قومیت و ملیت و بر پایه محبت اهل بیت(ع) است و هیچ خللی به آن وارد نخواهد شد.

امام جمعه اسالم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کاهش جدی تعهدات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: یک بار هم در سال‌های ابتدایی دهه هشتاد رهبر انقلاب دستور رفع تعلیق‌های هسته‌ای را صادر کردند و امروز بعد از گذشت دو دهه از آن قضیه، می‌بینیم که تاریخ دوباره تکرار شده و آشکارا نشان می‌دهد که نتیجه اعتماد به آمریکا و اروپا چیزی جز بازگشت به عقب نیست و باید عبرت بگیریم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ نگاه وسیع جغرافیای مقاومت و امتداد عمق راهبردی،‌ عنوان کرد: این دیدگاه که اوجب واجبات کشور است رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت بوده،‌ زیرا اگر فقط به مرزهای خودمان فکر کردیم ذلیل می‌شویم. ما باید فرامرزی و در بیخ گوش دشمنانمان سنگر بزنیم تا حتی فکر تجاوز هم به ذهن آنها خطور نکند.

وی پیروزی‌های اخیر انصارالله یمن را نتیجه همین تفکر مقاومت دانست و تصریح کرد: سعودی‌ها که می‌خواستند چند ماهه کار یمن را یکسره کنند، اکنون بعد از پنج سال به خفت و خواری افتاده‌اند و مجاهدان یمنی سیلی محکمی به آنها زده‌اند و اگر این روند ادامه پیدا کند امیدواریم تا چند ماه آینده شاهد برخاستن بانگ «اشهد ان علی ولی الله» از مسجدالحرام باشیم.

باقری ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قاطع و انقلابی رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: بعضی از مفسدان با بریدن بازو هم ادب نمی‌شوند و باید دست و پای آنها را از خلاف قطع کرد.

امام جمعه اسالم با انتقاد از نحوه ثبت‌نام اینترنتی خودروسازان داخلی، اضافه کرد: در یک چشم بر هم زدن ظرفیت ثبت‌نام خودرو تکمیل می‌شود. آیا اجنه و ارواح سرگردان هم برای خودرو ثبت‌نام می‌کنند که سامانه‌های فروش در عرض چندین ثانیه بسته می‌شود!؟

وی با تاکید بر لزوم برخورد با مدیران فاسد، یادآور شد: برخی از مدیران خودروسازی خائن و فاسد هستند. نظام اسلامی فارغ از اشخاص خیانتکار و فاسد است و باید دست و پای مدیران خائن و فاسد خودروسازی را از خلاف قطع کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد. تاخیر چندین ماهه در تحویل خودروها نیز مشکل دیگری است که به نوعی ظلم و اجحاف در حق مردم محسوب می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا