خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی شاگرد مصباح به علیز و زم: مهم نشر افکار بهاری است

مسعود شفیعی کیا از شاگردان آیت الله مصباح یزدی و روحانی نزدیک به محمود احمدی نژاد در یادداشتی خطاب به علی علیزاده (علیز) کارشناس بی بی سی و روح الله زم گرداننده آمدنیوز، از مصاحبه‌ی آقای احمدی نژاد با ایندیپندنت دفاع کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل نامه‌ی تلگرامی آقای شفیعی کیا در پی می‌آید:

ما هم صدای آشنای علیزاده‌ها و زم‌ها را باورمان نمی‌شود!

به جناب علیزاده هم باید بگوییم که ما هم باورمان نمی شود که کارشناس بی بی سی تواب و تحلیلگر ولایتمدار انگلیس، امروزش با دیروزش فرقی داشته باشد، اگر چه نگرش بهار توبه پذیر است، ولی بازیخور نیست.

به خصوص با این موضع آخر علیزاده که همراه با رسانه های امنیتی داخلی صراحتا می خواهند حساسیت ها از قهقهه های روحانی در دیدار جانسون و ایجاد زمینه #برجام های جدید را با زشت نمایی مصاحبه دکتر احمدی نژاد با ایندیپندنت کم کنند!

جناب علیزاده! با آرزوی موفقیت شما و خودمان در یافتن راه درست، شاید ظاهربینان احساسی شما را باور کنند، ولی باید بگویم که تحلیل های شما هنوز بوی لندن می دهد، چرا که بر آن هستی که اولا ایندیپندنت را کاملا سعودی معرفی کنی و سپس مصاحبه با آنرا بدتر از کارشناسی برای بی بی سی ملکه مطرح کنی، و در جهت پروپاگاند آمریکا و انگلیس، سعودی را دشمن اصلی ایران معرفی و بر خصومت دو کشور اسلامی و همسایه بیشتر بیافزایی و بسیجی را فقط جنگنده با سعودی و تفاله هایش بدانی، چنانچه الان در سوریه برای این نظریه تحمیلی ده ها عزیز و شهید داده ایم بدون اینکه گلوله ای به سوی صهیونیست ها زده شود، اگرچه بیش از یک سال بر عکس زده می شود و پاسخی نمی دهند!

این روزها رسانه های غربی و شرقی و بعضا متضاد با یکدیگر بنابر آنچه که در اهل سیاست و رسانه به حیات سیاسی و پدیده بودن مشهور است، #دکتر_احمدی_نژاد را قابل مراجعه برای شنیدن حرف های تازه یافته اند، چنانچه نیویورک تایمزِ دموکرات ها و راشاتودی پوتین عزیز علیزاده هم جزو این مصاحبه گرها بوده اند، ولی مهم نشر افکار بهاری است که حتی رسانه ی بر فرض کاملا وابسته به ریاض وهابی را به عدم اجبار مذهبی و احترام به انسان ها دعوت می کند.

البته اینچنین نشانی غلط دادن ها جدید نیست، مثلا محمدرضا هم وقتی حضرت روح اللّه با بی بی سی مصاحبه می کرد، آنرا شاهد انگلیسی بودن انقلاب می دانست!

این تحلیل های با پوشش ولایتمداری را برای همان بی بی سی و من و تو بگذارید، چون صداهای آشنای علیزاده ها و زم ها و مهاجرانی ها را باور نداریم، زیرا هدف آن است که به جای احمدی نژاد که صدای یک ایرانی منتظر است، امثال جناب خاتمی سخن به ظاهر متفاوت داخل ایران باشد، چنانچه جدیدا در این زمینه فعال تر شده است، و کسی از مقاله نویسی اش در گاردین انگلیس نگران نمی شود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط مسعود شفیعی کیا از این مصاحبه دفاع کرده و شما و همه مردم مخالفت کرده اید؟ آره؟احمدینژاد با ایندیپندنت مصاحبه کرد مملکت بباد رفت اما اقای روحانی با انگلیس و فرانسه و المان قهقه راه می اندازه مملک را آباد می کنه آره؟

    2
    2
  2. اظهاراتی متوهمانه ودوراز عقل وشعور……این بی عقلان ژاژخواه وهرزه درا ..بچه می اندیشند؟؟؟؟؟اینان چون مقتدایشان پرگوو……هستند…خود ومقتدایشان به الگوی ادب ومعرفت وفهم وشعور می تازند……

    1
    4
  3. احمدی نژاد هیچ حرفی نداشته و نداره. بیخود تطهیرش نکنید. اون یک موجود بی مصرفه

    1
    2
  4. احسنت بر آقای شفیعی کیا که حق را به هر قیمتی می گوید..

    راستی علیز و زم را کی برند کرده؟!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا