خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فراخوان تجمع مخالفان حضور زنان در ورزشگاه علیه دولت

سایت برترین‌ها خبر داده که تراکت‌هایی مقابل برخی از مساجد و محله‌های تهران با عنوان فراخوان برای اجتماع “امت حزب الله” برای جلوگیری از حضور زنان در ورزشگاه نصب شده است.

به گزارش انصاف نیوز، در حالی این فراخوان در حال انتشار است که برای اولین بار پس از انقلاب قرار است زنان در دیدار تیم ملی فوتبال ایران در برابر کامبوج به ورزشگاه آزادی بروند و فروش اینترنتی بلیت با استقبال فوق‌العاده‌ی آنان روبرو شده است.

منتشر کنندگان فراخوان با عنوان ستاد مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر، از کسانی که «امت حزب الله» خوانده‌اند دعوت کرده‌اند تا ساعت ۳ بعدازظهر دوشنبه در ضلع شمالی مجلس تجمع کنند.

هدف این تجمع، حمایت از فتوای مراجع و محکومیت اقدام برخی مسوولان دولتی برای ورود زنان به ورزشگاه اعلام شده است.

یکی از وعده‌های دولت روحانی در انتخابات سال ۹۶ فراهم کردن زمینه‌ی ورود زنان به ورزشگاه بود. هم‌زمان شدن فشار فیفا و تلاش دولت برای باز شدن درهای ورزشگاه به روی زنان، واکنش مخالفان دولت را برانگیخته است.

سایت رجانیوز یکی از سایت‌های هوادار محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق، بیست روز پیش در گزارش با عنوان «ورزشگاه برای زنان یا زنان برای ورزشگاه؟ / آدرس غلط دولت و مجلس برای مشکلات بانوان / مسائل اصلی جامعه زنان ایرانی چیست؟»، به امکان ورود زنان به ورزشگاه واکنش نشان داده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همچوراکب اسب قهرمان سروانتس….به پیش…..تاباردیگر مسئولیت تاریخی خودرا ادانماییم شیاطین رابرانیم که بهشت برین درانتظارماست… …

    1
    1
    1. خوب همینجور پیش بریم جلو ان شالله یه ده سال دیگه دولت میرسه به مشکلان معیشتی

      میگه زنا رو بفرستیم دبی در مقابلش پول بگیریم ، این یعنی تعامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا