خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلوگیری از حضور محکومان فتنه برای مناظره در دانشگاه!

رئیس فراکسیون حمایت از نخبگان مجلس با بیان اینکه وزیر علوم باید از ورود فتنه‌گران به دانشگاه‌ها جلوگیری کند، گفت: متاسفانه برخی محکومان در فتنه تحت عناوین مختلف از جمله مناظره در دانشگاه ها حضور دارند.

به گزارش انصاف نیوز، لاله افتخاری در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری برخی مناظره ها در دانشگاه ها، گفت: با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه‌های گوناگون علمی و فناوری در طی چند سال گذشته، اما متاسفانه در طول چند وقت اخیر دیده شده که در بعضی دانشگاه تحت عنوان مناظره و یا تبیین مواضع و حتی به نام ارائه گزارش دستاوردهای نظام؛ ازافراد محکوم در فتنه 88 برای سخنرانی در مناظره دعوت شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این اتفاق درشرایطی رخ داده است که حتی بسیاری از وزرای راه نیافته به دولت هم نتوانستند نسبت خود را با فتنه تعریف کنند؛ به عبارت بهتر در عمل ثابت کنند که با فتنه و فتنه گران مخالف هستند.

رئیس فراکسیون حمایت از نخبگان مجلس، افزود: بنابراین انتظار می‌رود که وزیر علوم از همین آغاز کار به مسائل این چنینی توجه کند، تا مبادا پای فتنه گران تحت هر عنوانی به دانشگاه‌ها باز شود، همچنین وزیرعلوم باید با عوامل و خاطیان به شکل قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا