خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض یک شهروند به سود اقساط در شهر لوازم خانگی [+ پیگیری‌ها و پاسخ‌های شهر لوازم خانگی]

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: یک شهروند با ارسال مستندات خود، نشان داده سود اقساط در شهر لوازم خانگی به شکل نامتعارفی بسیار بیشتر از نرخ معمول در بازار است. این شهروند پرسیده است که آیا هزینه تبلیغات سنگین تلویزیونی و محیطی این شرکت را باید اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه که خرید اقساطی را راهی برای غلبه بر مشکلات خود می‌دانند، بپردازند؟

خانم صانعی گفت: «در اواخر تیر ماه سال‌جاری و تحت تاثیر تبلیغات پرحجم پژمان جمشیدی، برای خرید یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه کولر گازی به فروشگاه شهر لوازم خانگی مراجعه کردم و طبیعی بود که به دلیل محدودیت بودجه‌ام، به خرید اقساطی تمایل داشتم.»

او افزود: «انتخاب‌های من یک دستگاه تلویزیون سامسونگ 65 اینچ و یک دستگاه کولر گازی گرین 30هزار بود که جمع مبلغ خرید نقدی‌شان 72 میلیون و 20 هزار تومان بود.»

خانم صانعی که خود کارمند یک شرکت فعال در بازار سرمایه است و با عدد و رقم ناآشنا نیست، ادامه داد: «من بر اساس اعتماد، سود اقساط در شهر لوازم خانگی را متعارف می‌دانستم و نیازی به محاسبه مجدد احساس نکردم. اعلام شد 14 درصد به مبلغ کل برای خرید اقساطی اضافه می‌شود و من هم مشکلی با این قضیه نداشتم.»

این شهروند ادامه داد: «در نهایت فاکتوری به مبلغ 87 میلیون و 345 هزار 800 تومان برای من صادر شد و چون می‌خواستم مبلغ اقساط کمتر باشد، 25درصد از مجموع رقم یعنی بالغ بر 21 میلیون و 945 هزار و 800 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت، به‌صورت نقدی پرداختم و بابت رقم باقی‌مانده نیز 12 فقره چک 5 میلیون و 450 هزار تومانی به صندوق شهر لوازم خانگی ارائه دادم.»

خانم صانعی گفت: «متاسفانه در زمان خرید و تحویل چک‌ها، به‌ دلیل اطمینان خاطری که از خریدهای اقساطی مشابه در سال‌های اخیر داشتم، به جمع کل توجه نکردم اما روز بعد با جمع‌زدن مبالغ چک‌ها و پیش‌پرداخت، متوجه کلاه بزرگی که بر سرم رفته بود شدم.»

اگر اعداد و ارقام اعلامی این شهروند درست باشد، با یک حساب سرانگشتی می‌توان نتیجه گرفت سود اقساط در شهر لوازم خانگی فراتر از 30 درصد است؛ اختلاف قیمت نقدی این دو کالا با قیمت اقساطی آن بیش از 21 درصد تفاوت دارد.

سود اقساط روی کل مبلغ خرید کشیده شده است در حالی‌که 25 درصد به شکل نقدی پرداخت شده است.

مبلغ 50 میلیون تومان باقی‌مانده که به عنوان وام منظور شده، با بهره 30 درصدی برای تقسیط 12 ماهه، به 65 میلیون تومان افزایش یافته است. و تازه این در شرایطی است که طبق عرف بازار برای پیش‌پرداخت نقدی، راس 7 درصدی محاسبه نکنیم.

در فاکتور صادرشده برای این شهروند نیز مواردی به چشم می‌خورد که شائبه برخورد ناسالم شهر لوازم خانگی با خریداران را تقویت می‌کند. برای مثال قیمت اصلی کالاها در ستون تخفیف و به تومان درج شده است و قیمت فروش اقساطی به ریال و در ستون قیمت واحد. مالیات بر ارزش افزوده، از رقم خرید نقدی محاسبه شده و به همان میزان نیز تخفیف برای خریدار درج شده است. بنابراین به مشتری چنین القا می‌شود که مالیات بر ارزش افزوده که معادل 10 درصد رقم خرید است را نمی‌پردازد.

خانم صانعی به خبرنگار انصاف نیوز از تجربه تلخ پیگیری‌های پس از خریدش هم سخن گفت. او پس از محاسبه و پی بردن به رقمی که در مجموع برای یک خرید قسطی با صرفه پرداخت کرده است، با فروشنده تماس می‌گیرد و: «یک روز بعد از خرید، با شهر لوازم خانگی تماس گرفتم و ضمن اعتراض بابت این کلاه‌برداری آشکار، خواستار پس گرفتن مبلغ پیش‌پرداخت خود شدم اما کارشناس این فروشگاه گفت اصلا امکان کنسل‌کردن خرید وجود ندارد و شما فقط می‌توانید کالای خود را عوض کنید. من گفتم چک‌های من صیادی است؛ در سامانه ثبت‌شان نمی‌کنم تا امکان وصول نداشته باشید. او هم پاسخ داد ثبت نکنید به ضرر خودتان است چون نمی‌توانید کالا را تحویل بگیرید. ضمنا امکان پس گرفتن پول‌تان را هم ندارید.»

این شهروند شاکی گفت: «این یک گران‌فروشی و کلاه‌برداری آشکار است. قشر متوسط و ضعیف کشور به این امید که سود اقساط در شهر لوازم خانگی متعارف و حتی کمتر از فروشگاه‌های مشابه است، به آن مراجعه می‌کنند و اغلب به دلیل اعتماد یا بی‌اطلاعی، اعداد و ارقام را محاسبه نمی‌کنند و در نتیجه این‌چنین نقره داغ ‌می‌شوند.»

م.صانعی افزود: «نکته بسیار ناراحت‌کننده دیگر این است که هنرپیشه محبوبی مانند آقای جمشیدی، بی‌حساب و کتاب نسبت به تبلیغ گسترده امثال این مجموعه اقدام می‌کنند و این‌گونه به هم‌وطن خود که فریب این تبلیغات را می‌خورد، خیانت می‌کنند.»

این شهروند می‌گوید پس از گشت و گذار در فضای مجازی متوجه شده است که ظاهرا «تعداد زیادی از هموطنانم مانند خود من متوجه این گران‌فروشی شهر لوازم خانگی شده‌اند اما به دلیل روند طولانی و پر پیچ و خم فرایند بررسی شکایت‌شان، از خیر این کار گذشته‌اند.»

 جبران می‌کنیم، تغییر داده‌ایم!

خبرنگار انصاف نیوز برای صحت‌سنجی ادعاهای مخاطب خود درباره سود اقساط در شهر لوازم خانگی با این شرکت تماس گرفت و موضوع را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشت.

پس از چند تماس پیاپی و پیگیری قابل تحسین شهر لوازم خانگی، فردی که خود را مسئولین یکی از بخش‌های شرکت معرفی می‌کرد، گفت امکان ندارد چنین اشتباهی رخ داده باشد چون عملیات محاسبه و تقسیط توسط نرم‌افزار انجام می‌شود و اپراتورها در آن نقشی ندارند.

پس از طرح مجدد موضوع و با تغییر صورت مساله، نماینده شهر لوازم خانگی روی موضوع جلب رضایت مشتری متمرکز شد.

پس از چند بار تماس و وقتی خبرنگار انصاف نیوز توانست این موضوع را جا بیاندازد که مساله‌اش جلب رضایت یک مشتری نیست و می‌خواهد از رویه محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی مطلع شود، فرد تماس‌گیرنده اعلام کرد فروش اقساطی در عرف بازار 3 درصد است اما این شرکت فقط 1/5 تا 2 درصد به مبلغ نقد کالاها اضافه و آن را از مشتریان خود اخذ می‌کند.

در ادامه این رفت و برگشت‌ها، مشخص شد شرکت تماس‌های متعددی با شاکی برقرار و تاکید کرده که برای جلب رضایت ایشان اقدام خواهد شد.

نماینده شهر لوازم خانگی در این تماس‌ها ضمن تاکید بر جلب رضایت خانم صانعی و اصرار بر درخواست پس گرفتن شکایت(!) می‌گوید از چندی پیش و پس از تذکر سازمان حمایت، رویه فروش تغییر کرده است و محاسبه اقساط از رأس، پس از کسر مبلغ نقد صورت می‌گیرد. این شخص در برابر ابزار تعجب مشتری، تازه‌کار بودن و آشنا نبودن با رویه فروش‌های اقساطی را دلیل فروش به رویه قبل عنوان کرده بود.

این موضوع در تماس یکی از نمایندگان شرکت با خبرنگار انصاف نیوز هم تکرار شد. طبق گفته‌های این شخص، سود اقساط شهر لوازم خانگی چند وقتی است که پس از کسر مبلغ پرداخت نقدی محاسبه می‌شود.

به بیان دیگر، پیگیری‌های مسئولانه یک شهروند ما را از این مساله آگاه کرد که شهر لوازم خانگی، تا چند هفته قبل، پرداخت نقدی مشتریانش را از رقم کل کسر نمی‌کرده است!

درباره رقم هنگفتی که از آن شیوه فروش اقساطی عاید شرکت شده است، در مجال دیگری سخن خواهیم گفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من با بر رسی های که در چند مورد کالا نمودم خرید از بیرون با صرفه تر از شهر لوازم خانگی هستش هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت کالا من قصد خرید یخچال و تلویزیون داشتم بر رسی که کردم بیرون ارزونتر از آنجا بود و همچنین جنس آکبند و گرید A تحویل گرفتمو من چیزی که شنیدم جنس های گرید A در آنجا به فروش نمی‌رسد البته کالاهای که من خریدم اطلاع دارم

    51
    1
    1. همین مشکل دقیقا در سرای ایرانی است اعتراض کردن راه به جایی نبردم واز حقوقم کسر شد لطفا پیگیری کنید فاکتور موجود است

      21
  2. بنده هم مراجعه کردم وقصدخرید سرخ کن بدون روغن مدل تکنو را برایم باآب وتاب معرفی کردن ،بعدازمقایسه بافروشگاههای ترب ودی جی کالا متوجه شدم یک میلیون گرانترمیفرووشند درهمان قیمت نقدی تازه

    43
    1
  3. شهر لوازم خانگی سود بسیار زیادی از خریداران می گیرد و از این وضعیت موجود در جامعه سؤ استفاده می کند. قبل از خرید حتما در مورد قیمت کالا در بازار تحقیق کنید و میزان سود را حساب کنید که کلاه سرتون نرود.

    20
    1. فروشگاهای زنجیره ای واینترتی مرکز کلاهبرداری است از فروشگاه‌های شخصی آشنا اگر خوش حساب هستید خرید کنید با صرفه هست و خرید اینترنتی هم مثل همینها می باشد پولت را بگذار جیبت برو بازار یا صبر کن چند ماه دیگر خرید کن والا سرت کلاه می رود دولت هم پشتیبان این شرکتهای بزرگ است زورتان نمی رسد

      21
      1
  4. انصاف نیوز عزیز اگر این خانم میرفت مستقیم پیش یه نزول خور تیر و کار کشته باور کن کمتر سودش براش،درمیومد. الان این خانم از دم ۲۵٪ هم سود،بیشتر میده یا به عرف بازار صدی پنج از دم هم بیشتر داده و یا به عبارت ساده تر و نزول خوری مطلق هر ۱۰۰ میلیون ماهیانه ۵ میلیون سود بهش تعلق گرفته و واقعا دست مریضا به اونی که پشت این فروشگاهه…..

    37
    1
  5. بله این هزینه های سنگین تبلیغات از جیب مشتریان بی نوایی پرداخت میشه که توان خرید نقدی را ندارند و افرادی مانند پژمان جمشیدی و صدا و سیمای انحصار طلب شریک جرم این کلاه برداری های آشکار هستند ‌ مردم باید بدانند هر تبلیغی و یا نشان دادن سخنان هرکسی که بیش از حد از صدا و سیما پخش می شود جز فریب افکار عمومی هدف دیگری ندارد والا عاقل را اشارتی بس است،

    55
    1. کاملا درسته ضمنا هر مطلب علمی یا شبه علمی در موضوع خوراکیجاتی مثل قهوه و منفعت خوردن ان یا انبه یا مثلا خوراکیجات خودش نقشه تاجران و فروشنگان عمده هست که اینصورت تبلیغ موادی یا خوراکی میکنند که بتوانند انبارشون را خالی و سود هنگفتی کنند . گول بحث های علمی خوراکیها را هم نباید خورد

      1. احسنت..
        خیلی از این کلاه ها سرمان رفته مثل پفک، چیپس، چای سیاه، روغن نباتی، نوشابه ها، میوه و سبزی های تازه وارد مثل پوتیتو ( سیب! زمینی ) و تومیتو ( گوجه فرنگی یا بادمجان ارمنی) و سیگار و …

  6. به این میگن خبر نه روش کاشت درخت انگور داخل خربزه و مردی که ۵۰ سال آب نخورده و امثالهم که بعضی خبرگزاری‌ها نشر میدن

    53
  7. با سلام
    من بارها به شهر فرش و شهر لوازم خانگی مراجعه کردم ولی در صورتی که قصد خرید داشتم نقدا خرید کردم تا از تخفیفات بهره مند بشم چون در خرید اقساطی ضمن عدم ارائه تخفیف قیمت کالا به صورت نامتعارف گاها تا یک سوم قیمت کالا افزایش پیدا میکنه
    و این موضوع نه تنها در شهر فرش بلکه در دیگر فروشگاه های مشابه متاسفانه مشاهده میشه
    که جای بسی تاسف داره

    24
    1. شما تلویزیون داخل و اگهی هایش را کی و چرا میبینی هم موضوع جالبیست .فعلا از هر دانه پوکی میخوان درامد داشته باشند خواب کردن ملت . نمیدونم در بحث اقتصاد مردم چی از مسئولینی که با س اقتصاد را مینویسن میخوان

      5
      1
  8. یعنی یک شرکت سالم تو این کشور پیدا نمیشه به هیچکس اعتماد نکنید پولتان را جمع کنید چند ماه بعد خرید کنید نقدی حالا چانه بزن

    31
  9. سلام و عرض ادب
    لطفا خبرنگاری که این موضوع را پیگیری کرده است، موضوع بنده را هم پی گیری کند. قضیه از این قرار است که بنده هم مثل این خانم یک یخچال فریزر ساید دوو و یک جارو برقی سام خریدم که ۳۰ میلیون پیش پرداخت و نزدیک ۵۱ میلیون قسط بندی شد و بعد در ارسال کالا متوجه شدم که به جای ارسال کالای گرید A ، کالای گرید B ارسال کرده اند که قیمت این نوع کالا ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار است و کالا دارای عیوب ظاهری و خط و خش است. یعنی پول کالای درجه یک گرفته اند، کالای درجه دو ارسال کرده اند. جاروبرقی هم دارای خط و خش در چند ناحیه بود. آخر این انصاف است؟ آیا سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد از این اجحاف ها؟

    36
    1
    1. بهتره کفش اهنی بپوشی و شکایت کنی و تا عمر داری حکم در تجدید نظر بماند و خواب نتیجه را اگر ببینی خوشبحتلت بشه

  10. من موندم مردم چی تو ذهنشونه که میرن از این گونه فروشگاهها خرید میکنند یعنی فکر میکنند یک یا چند نفر تاجر یا شرکت نشستن کنار هم که به مردم کمک کنند اگر واقعا چنین ذهنیتی دارید متاسفم برایتان چون از قدیم گفتن هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد و در هر صورت مردم کلاه سرشان میرود حالا یه شرکت کم یه شرکت هم دولا پهنا حساب میکنه

    27
  11. من با پنجاه تومن این دوتا لوازم رو با کیفیت بهتر میتونم بخرم دوتا تیکه لوازم خانگی هشتادو پنج میلیون تومن شده خیلی گرونه چخبره

    15
  12. با این توصیف پس تکلیف درصد کذایی و اضافی اون مبالغی که از مشتریان سالهای قبلاً گرفته بودند چی میشود!؟ آیا مابهی التفاوت وجه آنها برایشان اصلاح میشود؟ یا خورده شد و رفت پی کارش!؟ تا کسی مثل این خانم خریدار و خبرنگاری مثل شما پی گیر جدی و قاطعانه نباشد این امر میسر نمیشد.

    16
  13. اینکه خوبه رفتم بانک مسکن واسه ۸۰ میلیون وام اولش که سند خانه ام کاملا رهن بانک رفت به اضافه هزینه محضر دوم ۱۶ میلیون اوراق خریدم بعد وام ۸۰ میلیونی تعلق گرفت پنج ساله ماهی دو میلیون ۲۸۰۰۰تومان حالا حسابش با شما ببینید بانکهای صهیونیستی هم اینطوری با مردم دولا پهنا حساب نمیکنند بعد تو کشور اسلامی ایران این جریان از نزول هم رد کرده هیچ یاری رسی هم نیست داد این مردم رو از این بانکها بگیره فقط اسلام مثل اینکه تا حجاب تو کشور ما برش داره مابقی مسائل تعطیل

    8
    1
  14. با سلام
    واقعا جای تاسف داره که یک بازیگر بنام،به این بخش‌ها کمک میکنه تا مردم رو ترغیب به خرید از این فروشگاه‌ها کنه و سبب زیان و خسارت بشه

  15. ممنون از پیگیری شما فقط یه چیزی بگم لطفا تبلیغات الکی چرا میزنند تو تمام تبلیغات میگن بدون پول پیش بی قید و شرط پس چرا وقتی مراجعه کنیم ۲۵ درصد پیش میخوان و در ضمن چرا قیمت تلویزیونی که تو بیرون ۲۰ میلیونه اونجا سی میلیونه هم باید گرون بخریم هم سود اقساط بدیم هم پول پیش خیلی روش مناسبی برا خالی کردن جیب مردم قشر ضعیف ،واقعا که

  16. سلام یک دزدی کامل است ۲۴ درصد باید راس حساب شود یعنی سود کل ماههای اقساط حساب و تقسیم بر دو شده و ان رقم با اصل جمع و تقسیم بر ماه شده تا رقم قسط بدست آید

  17. سلام کجای کشورسالمه تالوازم خانگی سالم باشه صندوق بازنشستگی کشوری سی میلیون تومان به بازنشستگان وام ضروری میده تراول سال سه بار قرعه کشی کرده وام وقتی پیگیرمیشیم ، ،(شمابرنده نشدید،)
    سابق براین قرعه کشی مشخص بود مثلامرحله یک تاهفت مشخص بودکی نوبتت میشه چقدر کارشون شفافه هیچکس جوابگونیست فقط الکی بوق کرنامیکنندکه وام می‌دیم دروغه!!!

  18. دقیقا چنین کلاهی هم سر من گذاشتن کلا شهر لوازم خانگی و شهر فرش گرانفروشن مردم خودشون باید آگاهانه خرید کنن و تا جایی که میشه سراغ اینا نرن آقای جمشیدی هم یک کاسبه مردم واسش مهم نیست مسئولین هم که طبق روال سی ساله همیشه کنار ظالمن

    9
    1
  19. ضمن تایید موضوع ذکرشده جهت اطلاعات عرض میکنم این نوع عرضه با همکاری و تعامل بانکها صورت میگیره،درواقع بانکها از این فروشندگان چکهاروبصورت خرید دینوبااحتساب سود بانکی براشون نقد می‌کنه.

    13
    1
  20. ضمن‌ تقدیر از افشاکنندگان‌ و گزارشگران‌،واقعا‌ جای‌ تاسف‌ است،بیچاره‌ مردم‌ و ان هم‌ مردم‌ متوسط‌ و کم‌درامد، بیایید مواظب‌ باشید وگرنه‌‌ اه‌ مظلومان‌ و لقمه‌ حرام‌ وبال‌ گردنتان‌ شده و بیماری‌ نامردان‌ را زمین‌زده‌،و خواهد زد و پولهای‌ کلان‌ اضافه‌ و کلاهبرداری،که‌کرده‌اید برگردانید وحاکمیت‌ هم‌ بنابر وظیفه‌اش‌‌ ورود کند.

  21. سلام بنده هم پارسال از شهر لوازم خانگی چند قلم جنس خریدم که منجر به شکایت به تعزیرات شد و سپس موضوع ارجاع شد به اتحادیه ولی اتحادیه فرمودن سود ی که روی کل پول کشیده میشه به ما مربوط نیست و باید به شورای حل اختلاف مراجعه کنید چون زمان بر شد از خیر آن گذشتم. جالبه که کران فروشی تعدادی از اجناس هم محرض بود ولی اتحادیه بی تفاوت گذشت

  22. بنده از سرای ایرانی قم گوشی موبایل خریدم که مبلغ نقدی آن ۳۸ میلیون بود که با استفاده از تسهیلات بازنشستگی مبلغ حدود ۲۱ میلیون نقدی پرداخت نمودم که مابقی به صورت ده ماهه اقساط را حدود ۲۷ میلیون با من حساب کردند که جمع خرید بنده از ۳۸ میلیون به ۴۸ میلیون افزایش پیدا کرد که بنظر غیر منصفانه میباشد این روند محاسبه فروشگاههای زنجیره ای برای قشر بازنشسته اجحاف میباشد

  23. درود در سایت های خرید اقساطی سازمان تامین اجتماعی هم بدون پیش پرداخت ماهیانه حدود ۲درصد سود محاسبه می‌شود به علاوه ی ۹درصد ارزش افزوده ضمن اینکه قیمت ها هم نسبت به بعضی سایت ها بالا می باشد وقتی توان مالی پائین باشد مجبور به خرید اقساطی می شوی که باید پول بیشتری پرداخت کنی و فروشنده هم باید سود خودش را ببرد .

  24. با سلام
    بنده پنجشنبه ۱۶ شهریور یک یخچال فریزر دوقلو سام از شهر لوازم خانگی خریدم که قیمت نقد رو زده بودند ۵۲ میلیون تومان با ۱۲۳ ماه گارانتی سام سرویس
    که به صورت اقساط ۱۲ ماه میشه ۵۸ میلیون ۷۰۰ هزار تومان
    اما بعداز خرید و نصب دستگاه اولا شرکت سام سرویس گفت قطعات ۲۴ ماه گارانتی و کمپرسور ۶۰ ماه گارانتی داره و حرف شهر لوازم خانگی درست نیست .

    دوما قیمت نقد نمایندگی سام الان ۴۲ میلیون و پانصد هست بر خلاف ادای شهر لوازم که مدعی بود قیمت روز شرکت ها رو به خریداران عرضه می کنه
    لطفا به همه اطلاع رسانی بکنید تا مثل من کلاه سرشون نره

  25. خوش ب حال خودم از بوشهر رفتیم اصفهان که یه ال ای دی و جارو برقی بخریم البته شوهرم خیلی اصرار داشت بخره تو تبلیغات میگن بدون پیش قسط و بدون سود
    ولی هم پیش قسط داشت هم سود
    اینقد با چرب زبونی ادمو خام میکنن که شوهرم فرم اینا پر کرد اومد چک از تو ماشین در بیاره بده گفتم دسته چک نیاوردم ولی من نذاشتم شوهرم بخره خوشحالم ک نخریدم بعدا همسرم گف خیلی خوب شد نخریدیم

    11
  26. پس از چند سال تازه فهمیدن فرمولی که به رایانه دادن سهوا اشتباه بوده،مگه میشه؟ضرر این یه مشتری رو بعد از عابرو ریزی جبران کردید،بقیه چی میشه؟این فروشگاهها باید جمع بشه که نمیشه،بعدشم مردم چوب بیسوادی و دهن بینیشونو میخورن که زندگیشون روی چشم و هم چشمی میگذره،لطفا قبل خرید از هرجا قیمت اصلی و قیمت تمام شده اقساط رو مقایسه کنید،ولاه سخت نیست یه تفریق سادست

  27. باریک الله به خبرگزاری انصاف نیوز
    هر کسی دل و جرات نشر این اخبار نداشته توو این اوضاعی که سایرین یه مشت چرندیات به درد نخور نشر میدن……

  28. سلام من از فروشگاه یاس که تبلیغات زیادی دارد می خواستم یخچال دوو ،دو قلو بخرم ،نقدی گفتن ،۵۳۵۰۰تومن واگر وام لوازم خانگی که به باز نشسته ها میدن بگیرم ۷۸میلیون باید پرداخت کنم..در صورتیکه نقدی در بازار با۴۷۵۰۰هم میدادن ،ومن توان پرداخت ۳۵درصد سود را نداشتم واز خرید منصرف شدم ،علنا ربا می گیرند

  29. سلام.دوستان عزیز اولا قیمت های شهر لوازم خانگی از تک تک سایتها و بازار خیلی پایینتره.دوما کاملا تمام قیمت ها شفاف سازی شده اتیکت داره و زیر نظر صنف و اتحادیست.خیلی دوس دارم بدونم بجز چند فروشگاه دیگر. کجا به شما به این شکل انقدر راحت اقساط براتون میبنده.واقعا شما باید برین همون بازار خرید کنین ۷۰ درصد نقدی بدین یه چکم مابقیشو با سود کزایی.مشکلیم برا جنستون پیش بیاد پاسخگو نیستن.سوما شهر لوازم خانگی به زور گفته مشتریا بیان از اونجا خرید کنن؟؟؟کاملا قیمتا واضحه با یه حساب سر انگشتی سودش مشخصه…. خیلی چیزای دیگه.و دوست عزیزی که میگین گرید a نیس.واقعا متاسفم برای این طرز تفکر.که اصلا مگه دارییییم؟؟؟همه ی محصولا گارانتی اصلی از خود شرکت دارن.فکر میکنی اونجا با اونهمه عظمتش خودش و میاد خراب کنه جنس بنجل بفروشه.یکم انصاف خیلی خوبه.دوستان عزیز چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ اجنااس چه فرش چه لوازم بهترینارو با بهترین قیمت ارائه میدن.با خیال راحت خرید کنین.موفق باشین

    1
    26
    1. چرا انقدر دروغ می‌بافی ما خرید نقدی داشتیم یک میلیون روی یه کالا کشیده ، انصاف داشته باش

  30. سلام منم مراجعه کردم برای خرید یخچال قیمتا که از فروشگاه های عادی بالاتر بود و تبلیغ بدون پیش پرداخت فقط یه کلک بود برای کشیدن مردم به این فروشگاه هر جنسی که خودشون دوست داستن و رو دستشون مونده بود رو بدون پیش پرداخت میدادن پیش پرداخت25 درصد میگیرن تازه روی این پیش پرداخت که نقدی میدی سودم میکشن دقیقا کلاه برداری از این واضح تر

  31. من خودم میخاستم فرش بخرم برای جهیزیه دخترم رفتم قیمت گرفتم فرشی که شهر فرش ۱۲/۷۰۰میداد از کاشان خریدم ۷/۴۰۰ خدا ازشون نگذره . من ماندم با این جماعت نادان چطور گول تبلیغ میخورن بابا شما برو دوجای دیگه قیمت بگیر

  32. تورا خدا ازاین شرکت تبلیغاتی خرید نکنین برین چندجا بپریسن قیمتها ببینین اگر ادم نزول کنه بازم کالایی که میگیره کمتر از شهر فرش پاش درمیاد

  33. من کارمند شهر لوازم خانگی هستم.معلومه این داستان دروغی بیش نیست.این خانوم ادعا میکنه ۱۲ فقره چک به مبلغ ۵ میلیون چهارصد هزار تومان داده این درصورتی هستش که اصلا شهر لوازم خانگی چک بالای مبلغ ۵ میلیون اصلا نمیگیره.خواهشا زود قضاوت نکنید

    16
    1. آقای کارمند ، ما به تازگی از اونجا سرخ کن مارک تکنو خریدیم ، خود برانصافت یه زنگ بزن نمایندگیش اصلا برو یه مغازه که این مارک و داره ببین خدا وکیلی چقدر اختلاف قیمت ، از گلوشون پایین نره ، هیچ کدومشون

  34. واقعا کلاه گذاشتن سر فقیر بیچاره خیلی راحته چون تو نداری و بدبختی بوده و طعم خوشی رو نچشیده هر رقم وعده و وعید سر ذوق میارتش و گولش میزنه و به راحتی کلاه سرش میره واقعا کجاس خداوند کریم که همه جا وعده داده با مستمندان است..

  35. اگر این همه مردم که قبل از این خانم از شهر لوازم خانگی خرید کرده بودند؛ این گرانفروشی و نزول خوری شهر لوازم خانگی رو به هر وسیله ای شده اطلاع رسانی می کردن، تا الان این همه آدم سرشون کلاه نمی رفت. الان ببینیم سازمان حمایت در این فروشگاه کلاهبردار رو می بنده ؟ تکلیف پولهایی که تا الان از مردم بالا کشیدن چی میشه؟ پژمان جمشیدی هم باید پاسخگو باشه….. صدا و سیما که هم دم به دقیقه تبلیغ شهر لوازم خانگی رو میزاره همینطور/

  36. چطور اون زمانی که نوسان گیری می‌کردید خوب بود .حتما که هیچ عرضه کننده ای نمی تواند در این شرایط به فکر اقشار ضعیف باشید.اگه دل سوزقشر ضعیف هستی بدان که این خانه از پای بس ویران است

  37. واقعا همین فروشگاه ها که اجناس شرکتها و کارخانه ها را به صورت کلاهبرداری به فروش می‌رسانند،باعث گرانی و تورم میشوند
    حال اگر همین اجناس بی کیفیت خریداری نشوند،به قیمت واقعی میرسند

  38. فرش ماشینی مورد نظر من در شهر لوازم خانگی شش میلیون و پانصد هزار بود ولی در میدان امام حسین تهران آن را به مبلغ چهار میلیون تومان خریدم و وقتی به آنها گفتم که گران فروش هستید اصرار داشتند که جنس ما فرق داره و از سیاره دیگری آمده دقیقا معلومه که باید هزینه تبلیغات چند صد میلیاردی از مردم تامین بشه

    10
  39. سو استفاده از جیب خالی مردم و تبلیغات آنچنانی باعث میشه که قشر متوسط و ضعیف برای زندگی بهتر و آسایش خانواده اجناسی رو که به راحتی نمی تونن بخرند به صورت اقساط بلند مدت خریداری کنند اینکه یک خانواده متوسط دوست داشته باشند تلیوزیون 65 اینچ داشته باشند یا کولر گازی گرین عجیب نیست عجیب و شرم آور اونه که شرکتهایی مانند شهر لوازم خانگی و امثالهم با آگاهی نسبت به این موضع دست تو جیب مردم میکنند حالا رضایت ایشون جلب شده اون عده کثیری که یا متوجه نشدن و اعتماد کردند و یا حوصله پیگیری نداشتن و یا شاید تهدید شدن چی؟ حق اونها رو کی می خواد بده؟

  40. سلام روز بخیر
    من هم تجربه مشابهی داشتم و بلافاصله پس‌از پرداخت مبلغ نقدی متوجه این اختلاف فاحش شدم و بلافاصله موضوع را با مسئول صندوق و نهایتا با مسئول فروشگاه در میان گذاشتم ولی نپذیرفتند و نهایتا اعلام کردند هر کاری دوست داری انجام بده
    صبح روز بعد موضوع را هم با تعزیرات و هم با اتحادیه لوازم خانگی مطرح کردم اما جواب دادند به ما ارتباطی نداره و ما نمی‌توانیم رسیدگی کنیم و مجبور شدم این ظلمی که در حقم شده را بپذیرم
    متاسفانه در جامعه ما افرادی که در این سطح به مردم ظلم می‌کنند به یک جایی وصل هستند و هیچ شکایتی هم به نتیجه نمی‌رسد افسوس که از اعتماد مردم اینگونه سوء استفاده میکنند و مردم را نسبت به همه چیز و همه کس بدبین میکنند

  41. من قصد داشتم از سرای ایرانی که در قم و هم پیاله شهر فرش و شهر لوازم خانگیه کولرگازی بخرم وقتی قیمت نقد و اقساط اش رو به یکی از اقوام که بازاری هست گفتم و سودش رو حساب کردم بالای 3در صد و 4 تا 5درصد بود ضمن اینکه کولرگازی که میدادن کمپرسورش t1 بود منم از بانه گرفتم هم قیمتش مناسب تر بود و هم سرویس دهی و جوابگویی شون مناسب تره. دیگه به اسم قسط کلاه گشاد هم سر آدم نمیذارن.

  42. دوستان خاطرتان هست پدیده شاندیز هم همین تبلیغات گسترده را داخل تلویزیون داشت آخر هم کلاهبردار از آب درآمد ،من منزلم روبروی شهر فرشه ،از این همه ساخت و ساز و نگهبان و برو بیا باید بفهمی این جریان یک نفر پشت گرمی داره که اینطور سر مردم کلاه میذاره

  43. متاسفانه در شعبه شهراصفهان فرش ها خیس شده و خراب تحویل مردم میدن وبدترازهمه ۴ ساعت انتظاربرای دریافت فرش خراب

  44. اگر مردم ما کمی عقل داشه باشند به هیچ عنوان از شهر لوازم خانگی و سرای ایرانی خرید نمی کنند

    متاسفم که هنوز هم مردم ما زود باور هستند و سرشون به راحتی کلاه میره

    سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی به زودی من و تو هموطن را از لحاظ مالی نابود و تمامی مغازه دار ها رو برده های خودشون می کنند در لباس کارگر

  45. مردم باید بدونن که شهر لوازم خانگی سود وحشتناک میگیره و اصلا مناسب نیست حتی چیزی به نام دم قسط ندارد تبلیغات همه دروغ است

  46. بنده یک تلویزیون از شهر لوازم خانگی خریدم و پیش پرداخت دادم و چون سیستم شون قطع بود جنس رو گفتن فردا بیا ببر … فردا رفتم و گفتم جنس رو نمیخام و واقعا مناسب تر پیدا کردم ولی اونها گفتن که پیش پرداخت رو نمیتونیم برگردونیم … گفتم من ک هنوز جنس رو نگرفتم … گفتن سیستم قبول نمیکنه و خلاصه آقا پول ما رو بالا کشیدن …. اگ از بانه سفارش داده بودم … فقط کرایه مسیر رو نقدی از سایتشون واریز میکردم و تلویزون میارن درب خونه و تست میکنن و سپس مابقی پول رو میگیرن … ببین چقدر فرق هست …. خدا از شهر لوازم خانگی نگذره

  47. متاسفانه با افزایش دوباره دلار، قیمت لوازم خانگی هم روند صعودی خودش رو پیش میگیره. به نظر من راه حل این مشکل، نظارت بیشتر بر قیمت لوازم خانگی باید باشه. دولت باید در این زمینه ورود کنه و رو کیفیت تولید کالا داخلی نظارت بیشتری داشته باشه و دسترسی به لوازم خانگی برند و اصل رو برای مردم فراهم کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا