خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز ارز، طلا و سکه

ایسنا نوشت: امروز قیمت‌ها در بازار ارز و طلا نسبت به دیروز کاهش یافت. البته این میزان کاهش اندک بود.

امروز (یکشنبه) قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی 1505 دلار و 20 سنت اعلام شد که اندکی ارزان شده است. به تبع آن قیمت‌ها در بازار داخلی با کاهش همراه شد؛ به طوریکه قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار چهار میلیون و ۸۰۰۰ تومان است که ۲۰۰۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت دارد.

سکه تمام بهار طرح قدیم نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان مانده است.

اما نیم‌سکه ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در این میان ربع سکه هم مانند سکه تمام بهار طرح قدیم بدون تغییر مانده و یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه یک گرمی ۸۵۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۵ دلار رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش هزار تومانی قیمت، ۴۰۸ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

در بازار ارز هم امروز (یکشنبه) قیمت‌ها کاهشی بود؛ به گونه‌ای که قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت و قیمت خرید دلار ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

همچنین این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروختند.

بانک‌ها هم امروز (۱۴ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۰۷ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۲ تومان خریدند. قیمت خرید هر پوند انگلیس نیز در بانک‌ها ۱۳ هزار و ۹۵۴ تومان بود.

همچنین بانک‌ها قیمت فروش ارز مسافرتی را ۱۲ هزار و ۶۸۲ تومان اعلام کردند که با احتساب کارمزد حدود ۱۳ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا