خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اصلاح‌طلبان افراطی چشم دیدن سپاه را ندارند»

امام جمعه‌ی ایلام گفت: تحلیل‌های فرمانده سپاه پاسداران در کنگره آمریکا وحشت ایجاد می‌کند و این نیروی انقلابی در زمینه سازندگی هم گام‌های مهمی برداشته است. چرا برخی بی‌انصافی می‌کنند، سپاه که تافته‌ی جدابافته نیست. چرا برخی از اصلاح‌طلبان افراطی چشم دیدن سپاه را ندارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی امروز اظهار کرد: حماسه بزرگ اربعین که هر ساله در کنار مرقد سالار شهیدان انجام می‌گیرد از رخدادهای عبادی، سیاسی، و فرهنگی جهان اسلام و تشیع است که با حضور زائرانی از کشورهای مختلف جهان و از جمله مردم ولایتمدار ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اربعین امتداد عاشورا و تبیین‌کننده‌ی اهداف بلند آن است، تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) برای همه تاریخ درس‌آموز است و در زیارت اربعین آرمان بزرگ سالار شهیدان به خوبی تبیین شده است.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام پیام بزرگ عاشورا را مبارزه با جهل و نادانی عنوان کرد و گفت: امروز جهالت در جهان امروز بیداد می‌کند و نظام سلطه با یک رسانه‌ی تبلیغاتی در سراسر گیتی آن را گسترش می‌دهد، چون منافع او در گرو جهالت مردم است و اگر آگاهی و بصیرت می‌بود نظام سلطه جهان را تقسیم و چپاول نمی‌کرد و خوشبختانه مردم ایران با الهام از عاشورا به جنگ جهل و گمراهی رفت و مصداق بارز جهالت و ضلالت یعنی حکومت فاسد پهلوی را برچید.

لطفی با تاکید بر اینکه امروز این ملت آگاه و با بصیرت و شجاع الگوی همه امت‌های اسلامی است و ایران به مشعل‌دار مبارزه و جهل و نادانی تبدیل شده است، ادامه داد: امروز شور و هیجان وصف‌ناپذیری در مهران حکم‌فرما است که این مدال افتخاری برای مردم ایلام به حساب می‌آید که با تمام توان و با وجود برخی کمبودها از زائران اربعین پذیرایی می‌کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، مرزبانی ، پلیس‌راهور، استاندار و فرمانداران گفت: خوشبختانه هرچند امسال مشکلات کمتر است اما باید زیرساخت‌هایی مانند بزرگراه و راه آهن  را در استان ایجاد کرد.

لطفی با اشاره به ازدحام ترافیک در فاصله 80 کیلومتری شهر ایلام تا مهران گفـت: اگر استان ایلام به شبکه ریلی کشور وصل باشد شاهد این ترافیک نخواهیم بود.

امام جمعه ایلام با قدردانی ویژه از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: من این گلایه را دارم که چرا متاسفانه در گزارش کار مسئولان اسمی از قرارگاه خاتم نمی‌آید در حالی که مقایسه‌ی وضعیت سال گذشته با امسال گویای زحمات این قرارگاه پرتلاش است؟

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه قرارگاه خاتم اتصال ایلام به شبکه ریلی را تقبل کرده است، تصریح کرد: تحلیل‌های فرمانده سپاه پاسداران در کنگره آمریکا وحشت ایجاد می‌کند و این نیروی انقلابی در زمینه سازندگی هم گام‌های مهمی برداشته است. چرا برخی بی‌انصافی می‌کنند، سپاه که تافته‌ی جدابافته نیست. چرا برخی از اصلاح‌طلبان افراطی چشم دیدن سپاه را ندارند در حالی که سپاه پاسداران مظهر اقتدار و سازندگی کشور است و در پروژه‌های نفت و گاز، تولید بنزین، راه سازی، احداث راه‌اهن، مهار آب‌های مرزی نقش اساسی دارد و ساخت سد در  کنجان‌چم مایه‌ی تعجب وزیر سابق نیرو بود.

وی آبیاری هزاران هکتار از زمین‌های خشک و سوزان مهران را مدیون تلاش‌های سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: آقای روحانی همواره تاکید دارند که پروژه‌های مهم سازندگی به سپاه واگذار شود.

امام جمعه ایلام گفت: چرا سرپرست معاونت استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در  گزارش‌های خود نامی از سپاه نمی‌آورد، اگر عامدانه بوده که خیانت است و اگر یادشان رفته حتما باید به یاد بیاورند، چرا باید کارهای بزرگ فراموش شوند؟

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه متاسفانه در رسانه‌ی ملی در حق مردم ایلام و مرز مهران اجحاف می‌شود، گفت: اگر علی‌رغم توصیه‌ی مسئولان زائران باز مرز مهران را برای تردد انتخاب می‌کنند نباید زحمات مردم ایلام نادیده گرفته شود. چرا اخبار سیمای ملی مرتب اتفاقات مربوط به سیل سال 1394در مرز مهران را نشان می‌دهد، دو سال گذشته و کارهای خوبی انجام گرفته و در عین حال استان نیازمند زیرساخت‌های زیادی است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ، تصریح کرد: در شرایط کنونی آمریکا با یک رئیس جمهور دیوانه‌نما ماهیت خود را نشان داد و الحمدلله بسیاری از کسانی که می‌خواستند چهره‌ی آمریکا را بزک کنند متنبه شده‌اند و قانون مادر تحریم‌ها که تنیجه برجام و خط پایان آن است زمینه‌ای را فراهم کرده تا مردم ایران پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌های  آمریکا بدهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا