خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دعوت از مطهری برای سفر دوباره به شیراز

جمعی از فعالان دانشجویی استان فارس در دیدار با علی مطهری در تهران، ضمن دلجویی به خاطر حملهی جمعی از اوباش در شیراز به او، از مطهری برای سفر مجدد به شیراز دعوت کردند.
به گزارش انصاف نیوز، در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان فارس با دکتر علی مطهری که روز دوشنبه با همراهی کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه‌ی این استان به هدف دلجویی از مطهری به خاطر اتفاقات اخیر، در منزل وی صورت گرفت، علیرضا زارع دبیر انجمن اسلامی دانشجویان نواندیش واحد مرودشت به نمایندگی از دانشجویان سخنرانی کرد و گفت: متاسفانه در فارس هنوز هم احمدی نژاد رییس جمهور است.
وی با بررسی وضعیت فعلی استان و بیان این که «متاسفانه بعد از گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت جدید در استان فارس هنوز هم احمدی نژاد رییس جمهور است»، به انتقاد از عملکرد نامناسب استاندار فارس پرداخت و این حرکت ناپسند را نمونه‌ای از افراطگری‌های اخیر دانست و آن را به شدت محکوم کرد.
زارع با تاکید بر عدم مدیریت استاندار گفت: سوء مدیریت استانداری که منفعت شخصی را بر امنیت و آرامش استان ترجیح داده در این قضیه بیشتر از قبل خودنمایی کرد اما به لطف الهی عدو سبب خیر شود و این اتفاقات ناخوشایند باعث اتحاد بیش از پیش در بین تشکل‌های دانشجویی همسو شود و از طرفی دوستان ما را از دوست نماهایمان سوا کرد و دشمنان افراطی را کما فی السابق در اذهان مردم منفورتر کرد.
علیرضا زارع همچنین با بیان اینکه «نگرانیم از این بابت که بعد از گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت جدید در استان فارس هنوز هم احمدی نژاد رییس جمهور است»، ضمن دلجویی از دکتر مطهری گفت: متاسفیم که امروز اینجاییم برای لاپوشانی اعمال هم استانی‌هایمان و با شرمساری از نحوه‌ی برخورد افراد معلوم الحال دستتان را به گرمی می‌فشاریم و از شما برای سفر مجدد به استان فارس دعوت میکنیم.
سپس مهدی غلامی دبیر سیاسی تشکل امید ایران ضمن دلجویی از مطهری، خلاصه‌ای از واکنش‌های بدنه‌ی دانشجویی استان در حمایت از وی را به همراه دعوتنامه برای حضور در شیراز تقدیم کرد.
در پایان این دیدار دکتر علی مطهری یک نسخه از کتاب «حماسه‌ی حسینی» از آثار شهید مطهری را به عنوان یادبود به خانم رویا زارع زاده، دبیر تشکل کانون نشر اندیشه‌های نو، واحد کازرون که به نمایندگی از جمعی از بانوان دانشجو حضور داشت اهدا کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا