خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قتل هولناک یک پیرزن برای ۳ عدد النگو

خبرگزاری ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان قتل یک زن سالخورده خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این جنایت گفت: مدتی پیش خبری مبنی بر فقدان یک زن حدودا ۷۵ ساله در تهران به پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره شده و بر اساس آن رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همین راستا نیز کارآگاهان در گام نخست اقدام به تحقیق از بستگان و نزدیکان این فرد کردند و در جریان پرس‌وجو از دختر این زن متوجه شدند که او صبحگاه اواخر آذرماه سال‌جاری به سمت یک استخر در شمال تهران رفته اما پس از آن دیگر به خانه بازنگشته است. 

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی گسترده در محدوده تردد فقدانی، متوجه شدند که این زن پس از خروج از استخر و عزیمت به سمت منزل سوار بر یک دستگاه خودروی سواری با دو سرنشین مرد شده است. در این خودرو علاوه بر راننده یک نفر نیز بر صندلی عقب نشسته بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: ماموران با بررسی و رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند که خودروی حامل فقدانی با سرعت بالا به سمت شهرستان پردیس در شمال شهر تهران رفته و در آنجا دیگر اثری از آنان یافت نشده است. در ادامه کارآگاهان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده هویت راننده و سرنشین خودرو را  شناسایی  کرده و پس از مراقبت‌های شبانه روزی هر دو متهم را  در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران مورد شناسایی قرار دهند. 

وی با بیان اینکه هنگام دستگیری این افراد قصد فرار از دست پلیس را داشتند، گفت: به همین دلیل نیز تعقیب و گریزی میان پلیس و متهمان شکل گرفت، اما در نهایت این افراد دستگیر و به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند. 

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: این افراد در ابتدا منکر حقایق شدند، اما پس از اینکه برخی شواهد و قرائن را مشاهده کردند ناگزیر لب به اعتراف بازکرده و گفتند پس از اینکه سوژه را شناسایی کردند، چندین روز او را زیر نظر داشته و تعقیب می‌کردند تا اینکه یک روز صبح تصمیم گرفتند، او را پس از بازگشت از استخر سوار بر ماشین کرده و اموالش را به سرقت ببرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه اعترافات دو متهم گفت:‌این افراد در ادامه به تشریح روز ربودن این پیرزن پرداخته و معترف شدند که او را به نزدیکی شهرستان پردیس برده و در آنجا تمامی اموال با ارزش وی شامل سه عدد النگو و مقداری وجه نقد را به سرقت بردند. پس از آن نیز این زن را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده‌اند. در ادامه نیز جسد را به یکی از رودخانه‌ها انداخته‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش النگوهای سرقتی حدود  ۱۱۰ میلیون تومان بود، گفت: متهمان انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را سرقت اعلام کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا