خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرلشکر سلامی: سپاه به پیشرفته ترین دستاوردهای دفاعی دست یافته

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: توانمندی دفاعی سپاه پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار، پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشته است، امروز سپاه به پیشرفته ترین و به روزترین دستاوردهای دفاعی دست یافته است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز(چهارشنبه)به منظور بازدید و سرکشی از وضعیت آمادگی یگان های مستقر در منطقه و سخنرانی در همایش قایق‌های تندرو به استان گیلان سفر کرده است ، در بدو ورود به فرودگاه رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برغم تحمیل فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و علمی شاهد فوران فوق‌العاده عظیمی از استعداد و توانمندی در نیروهای دانشمند و ارزشی کشورمان بوده ایم ، اظهار داشت: توانمندی دفاعی و دستیابی سپاه به دستاوردهای جدید پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار ، پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشته است.

وی با بیان اینکه نرخ رشد فناوری‌های علمی ما روزانه شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری‌های مدرن به‌روز است و در صورت رونمایی باید شاهد برگزاری مراسم روزانه باشیم.

فرمانده کل سپاه  بهره مندی سپاه از توان و ظرفیت جوانان مومن و انقلابی و کارآمد ایران اسلامی در دستیابی  به اقتدار و توان دفاعی کنونی را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر سپاه  به پیشرفته ترین و به روزترین دستاوردهای دفاعی دست یافته است.

سردار سلامی با اشاره به فناوری‌های مدرن دفاعی که نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن برخوردار است، خاطرنشان کرد:امروز بحمدالله توان و دستاورد های دفاعی سپاه  به گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا