خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معاون دبیرکل حزب الله: ایران خواهان جنگ نیست

نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن بررسی تاریخ رویارویی محور مقاومت و محور صهیونیستی آمریکایی گفت که ایران به دنبال جنگ نیست اما برای حفظ حاکمیت خود از جنگ هیچ هراسی ندارد.

به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با هیات تحریریه روزنامه البناء لبنان به تاریخ مقابله محور مقاومت به رهبری ایران و عضویت سوریه، حزب الله، فلسطین، عراق و یمن و از سوی دیگر محوری که واشنگتن رهبری آن را برعهده دارد و اعضای آن رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هستند، پرداخت.

وی گفت: پیشینه تاریخی این دو محور متضاد هم است؛ یکی از محورها وابسته به سرزمین و کشور خود است و از حقوق خود دفاع  می کند و محور مقابل به دنبال سلطه‌گری، تجاوز و دیکته کردن سیاست های خود بر دیگران است.

معاون سید حسن نصرالله گفت: محور مقاومت توانست در مقابل حمله آمریکایی-اسرائیلی-سعودی توازن بازدارندگی ایجاد کند و این مساله باعث شد خطر جنگ از بین برود.

وی به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: ایران به دنبال جنگ نیست اما برای حفظ حاکمیت خود از آن هراسی ندارد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه با اشاره به حملات انصارالله یمن به پالایشگاه آرامکو گفت که واشنگتن از جنگی که خود به دنبال آن بود هراس دارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به مسائل داخلی لبنان پرداخت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا