خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس سازمان خصوصی سازی برنامه زنده تلویزیونی را ترک کرد

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، پس از طرح نقدهای نماینده مجلس به خصوصی سازی، در اعتراض به تغییر موضوع برنامه از مولدسازی به خصوصی سازی، برنامه تلویزیونی پایش را که در حال پخش از شبکه اول سیما بود، به نشانه اعتراض ترک کرد.

به گزارش انصاف نیوز، برنامه پایش که از چند سال پیش به بررسی مسائل اقتصاد ایران می‌پردازد، موضوع برنامه شامگاه سه‌شنبه، 18 بهمن خود را به موضوع مولدسازی اختصاص داده بود. حسین قربان‌زاده، معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان مدافع و علی‌رضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس به عنوان منتقد میهمانان برنامه پایش بودند.

در ابتدا، قربان‌زاده درباره هیات مولدسازی و تفاوت عملکردش با هیات عالی واگذاری در خصوصی‌سازی توضیح داد و تاکید کرد مولدسازی با خصوصی‌سازی متفاوت است.

در مقابل، علی‌رضا بیگی، با اشاره به سوابق آقای قربان‌زاده، از سرنوشت سرمایه‌های بین نسلی ابراز نگرانی کرد آن را چوب حراج‌زدن به سرمایه‌های ملی خواند. این نماینده مجلس به خصوصی‌سازی ماشین‌سازی تبریز هم اشاره کرد و گفت: این مجموعه معظم صنعتی به فردی به نام «مش‌قربون‌علی» واگذار شد…

در این هنگام قربان‌زاده بار دیگر خواستار بحث درباره مولدسازی شد و گفت: من برای بحث درباره مولدسازی به این برنامه دعوت شدم و البته آمادگی دارم که در یک بحث مستقل، درباره خصوصی‌سازی حرف بزنم.

او نقد نماینده مجلس به مصونیت قضایی هیات مولدسازی را موضوعی مرتبط با حاکمیت دانست و گفت: شما برای نقد شکلی و قانونی باید با رهبری یا رئیس‌جمهور مناظره کنید. بنده مسئول اجرا هستم و درباره کیفیت اجرا اظهار نظر می‌کنم.

مجری برنامه با اعلام تنفس، به این بحث خاتمه داد اما پس از 40 ثانیه که پخش زنده از استودیوی پایش آغاز شد، قربان‌زاده صندلی میهمان برنامه را ترک کرده بود.

مجری گفت آقای قربان‌زاده از این‌که موضع به‌طور دقیق به ایشان اعلام نشده ابراز ناخرسندی و نارضایتی کرده و از استودیو خارج شده‌اند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مثل همه علما اگه چیزی بهشون بگی طاقت شنیدن حرف حق را ندارند چون خودشون رو نماینده خدا روی زمین می دانند و معصوم هستند

    6
    2
  2. رفتار ناشایستی از آقای قربانزاده بخاطر ترک صندلی و مناظره سر زده. درستش این بود که به پاسخگویی و شفاف سازی می‌پرداخت.

  3. از وقتی که خصوصی سازی و واگذاری کارخانه های دولتی شروع شد تورم های شدید هم شروع شد پشتوانه مالی دولت از این کارخانه ها خالی شد و می خواهد از مالیات گرفتن جیبش را پر کند و همین باعث فشار بر مردم خواهد شد و ا کارخانه ها را سهامی نمی کنند و در بورس نمی فروشند و به این شکل واگذار می کنند آن کسانی که می خرند از وام های کلان استفاده می کنند و در واقع فشار وام خرید هم بر دوش بیت مال و مردم می افتد
    خوب این مثل خود فروشی است دولت خرجش بالاست بخاطر اینه که کلی پست برای آقا زاده ها درست کرده حجم دولت های قبل خیلی کمتر بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا